metamorfoza Soni + nowe paczuszki

Miałam dzisiaj nic nie pisać... ale byłam dziś rano na sesji i zrobiłam całkiem przyjemną metamorfozę - przynajmniej jak dla mnie :P Na sesji pozowała Sonia, i miała się wcielić w bollywoodzką piękność - jako, że cała stylizacja była przepełniona cyrkoniami i cekinami, postanowiłam na twarz już tego nie przenosić, więc raczej taki bardziej klasyczny makijaż. Na zdjęcia z sesji czekam, całej stylizacji uchwyconej nie mam.
Pierwszy raz w makijażu połączyłam srebro ze złotem - w końcu miałam okazję :D
Cały makijaż oczu jest zrobiony paletkami Sleek, ten najbardziej złoty z paletki Sleek Sunset, a wszystkie pozostałe to cienie z paletki Sleek PPQ Me, Myself & Eye, którą dostałam przedwczoraj w paczuszcze od KOSMETYKOMANII :) Paletka ma boskie kolory! No i jako limitowanka, jest ciut droższa niż pozostałe. Ale pełna recenzja za jakiś czas:)  Usta zrobione paint pout'em ze Sleeka również :) a reszta kosmetyków to Make Up Atelier Paris, Kryolan, Mac, Smashbox.
Tak oto prezentowały się kosmetyki do recenzji, które wsadzono mi do paczuszki przy okazji moich zakupów w sklepie:



Dodatkowo, dzisiaj dotarła do mnie kolejna paczka od firmy JOKO. 
Dostałam do testów nowe odżywki do paznokci:
-utwardzającą paznokcie
-regenerującą, wzmacniającą i chroniącą paznokcie
Bardzo sie z tej paczuszki cieszę, bo ostatnio sobie paznokcie zmasakrowałam zrywaniem żelu z paznokci:P

Komentarze

  1. Makijaż rewelacyjny ,czego używasz na całą twarz i pod oczy,bardzo ładny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh sama czaje sie na tą paletkę. Ale jak na razie mam szlaban na kosmetyki:D Co za dużo to nie zdrowo:D:D Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wielka różnica, robisz przepiękne makijaże jestem nimi zachwycona! Naprawdę gratuluję zdolności i wyczucia :D
    Zdecydowanie Sonia wygląda teraz jak gwiazda :D dzięki takim zdjęciom można udowodnić jak kobieta może być piękne jeśli tylko pokaże się jej urodę odpowiednio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zmiana, na lepsze! makijaż świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycajace jak dwie zupelne inne kobiety, po lewej szara myszka, po prawej seksbombam kobieta sukcesu:) wogole swietny makijaz, polaczenie kolorow bomba

    OdpowiedzUsuń
  6. wow niesamowita przemiana! w życiu nie poznałabym jej po metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow makijaz swietny, na dosatek to zupełnie inna osoba, co makijaz robi z kobieta :)
    ale cienie pod oczami pieknie ukryte po prostu drugie WOW

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ diametralna różnica ! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ogladac takie zdjecia przed i po zrobieniu makijazu i nie moge sie nadziwic, ze to ta sama osoba na zdjeciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające. Dziewczyna piękna, ale makijaż zrobił z niej prawdziwą seksbombę! Działasz cuda kochana, z każdą chwilą coraz bardziej żałuję, że nie będę mogła uczęszczać na Twe zajęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż świetny, genialne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż oka! Modalka ma zresztą cudną tęczówke :) Na zdjęciu jednak widać jakby górna warga była troche nierówno pomalowana, ale naprawde makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie zgadzam się z monica ! :) Mega fajnie !to jest az niemożliwe :)
    I fajne te kolorki ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie sobie poradziłaś z tym makijażem, metamorfoza udana na 100%. Co do Joko to mnie ta firma zawiodła na całej linii. od lakierów po pudry także nie daje jej szans na dobrą recenzję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż oczu jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oko ok, choć czepiłabym, się czarnej kredki na lini wodnej oka, no i wydaje mi się że makijaż postarzył modelkę. Fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem że to ma być stylizacja, ale tak jak juz ktoś kiedyś napisał, powinna również pasować do modelki.

    OdpowiedzUsuń
  18. metamorfoza super :)! paleta cieni tez :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Metamorfoza, jak i zestawienie kolorów na powiece robi wrażenie. Z pozoru te kolory się ze sobą kłócą, ale to tylko pozory;)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Świetna metamorfoza! Piękny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lady In Purple :
    zawsze staram sie pomalować usta jak najrówniej, to takie moje zboczenie zawodowe :P tutaj usta są mocno powiększone, a dziewczyna jak sie uśmiecha to z jednej strony podnosi się jej kącik bardziej niż z drugiej, moze dlatego wydaje się krzywo

    eweska :
    ja nie przepadam za czarna kredką na linii wodnej, ale do takiego mejkapu moim zdaniem pasowała lepiej niż np. beżowa.
    To logiczne ze tak mocny mejkap postarzy modelke - nie spodziewałabym się odmłodzenia :)
    A jeśli uwazasz ze nie pasuje jej taki mejkap to moze napisz chociaz dlaczego - bo mi sie wydaje ze twarz fajnie wpasowała w taki własnie styl.

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, metamorfoza w 100% udana;) piękna modelka i prześliczny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szok, cudowna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sonia piękna i bez makijażu! zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna metamorfoza, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielka zmiana i piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna metamorfoza! Zazdroszczę podkładów, które dają taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty to masz talent! :) a paletka, którą dostałaś ma przepiękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulalala, czysta profeska! :) Nie ma co się oszukiwać, makijaż upiększa i to jak!
    Świetna robota.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. metamorfoza naprawdę udana, a co do odżywek Joko to mam dwie i przy otwieraniu ich pękły mi rączki (przy obydwóch), jestem niezadowolona! :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny makijaż i metamorfoza niesamowita :D

    Bardzo, bardzo bardzo ładnie proszę o instrukcję jak (albo chociaż czym) maskowałaś modelce "worki" pod oczami. Sama jestem "szczęśliwą" posiadaczką takowych i zdążyłam już uznać, że "niedasie" i pokochać swoje, a tu światełko w tunelu się pojawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. uzyłam tylko i wyłącznie podkladu MAP i pudru kryolan :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje bardzo za informację:)
    Ale czytając, ze to tylko dwa mazidła, zaczynam podejrzewać, że to nie tylko kwestia kosmetyków, ale przede wszystkim umiejętności i talentu :D

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty