Rozpoznajemy KSZTAŁTY TWARZY :)

Dziewczyny! W związku z moim wczorajszym postem o modelarzu twarzy(KLIK), postanowiłam spełnić Wasze życzenie i pomóc Wam w rozpoznaniu swojego kształtu twarzy :) Dodatkowo, przed publikacją odpowiedzi na moim blogu pojawi się jeszcze krótki wpis o profilach twarzy - więc wtedy i profil postaram się określić:)
Jeśli, któraś z Was chciałaby mojej pomocy w rozpoznaniu swojego kształtu twarzy, proszę wysłać mi maila z 2 zdjęciami:
-oba zdjęcia zrobione w spiętych na gładko włosach(tak by wszystkie krawędzie twarzy były odsłonięte)
-zdjęcia mogą być robione w makijażu, natomiast musi to być makijaż wykonany bez żadnego modelarzu, najlepiej też bez różu na policzkach, ale to dam radę ogarnąć jak coś
-1 zdjęcie twarzy z przodu, 1 zdjęcie twarzy z profilu

mój mail: matleena.wizaz@interia.pl

Wysyłając do mnie swojego maila zgadzacie się na publikacje tych zdjęć u mnie na blogu (anonimowo, chyba że na zdjęciach będzie podany jakiś link to oczywiście włącznie z tym). Odpowiedź będzie pokazana tutaj na blogu, nie będę odpowiadała na żadnego maila prywatnie.
Od razu też mówię, nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale mam nadzieję, że uda mi się bezbłędnie ocenić wasze kształty :) 

Na wasze maile czekam do północy 22 maja:)

Komentarze

  1. bardzo fajna propozycja z twojej strony naprawde:)
    moja miesci sie pomiedzy pociągłą a diamentowa,i niestety przeżywam z nią niekiedy katusze...;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ponąc ideal ;D ^^ hehe ponieważ posiadam owalną twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja to chyba kwadratowa :)
    ale nie jestem pewna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa:)skorzystam z Twojej pomocy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam zdjęcia, zrzucę na kompa i zobaczę, czy nie są zbyt przypałowe i wtedy podeślę Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wysłałam swą skwaszoną facjatę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa :)To ja mam takie pytanko, to jak radzisz sobie z modelarzem , twarzy , w sytuacji kiedy nie bardzo wiesz jaki jest to kształt twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko kiedy w ogole zastanawiam się nad czyimś kształtem twarzy, ot co ;) Jak się kogoś maluej to widać, że tu coś za szeroko, tu coś za płasko, tu coś za wąsko, t coś za bardzo wystaje - i się to po prostu maluje;) natomiast taki mega modelarz też rzadko kiedy się robi w sumie... :P

      Usuń
  8. Rozumiem, dziękuję za odpowiedz:), bo ja robiłam kurs wizażu taki 20godzinny, ogólnie podane zostały notatki o danym kształcie twarzy i jak dany kształt się modeluje,ale czasami ciężko jest pod pasować konkretnie twarz do kształtu, bo jest na przykład mieszana,a , że tak spytam Ty kończyłaś jakąś wieloletnia szkołę wizażu?:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty