KSIĄŻKĘ WYGRYWA.... + Inspirowana Zmalowaną ;)

Cześć dziewczyny :)
Na fanpage'u Zmalowanej Makeup TV jest konkurs, na makijaż inspirowany właśnie Zmalowaną :) rzadko biorę udział w takich konkursach, bo najzwyczajniej nie mam czasu na robienie tych wszystkich makijaży, ale postanowiłam dzisiaj rano to zmienić i zmalowałam mejkap :P
Mejkap ten u Zmalowanej od razu mnie uwiódł jak tylko go zobaczyłam, świetne kolory, super połączenie, mimo różnych kolorów makijaż nadal wygląda lekko, świeżo i nie jest przesadzony :) Dlatego właśnie ten mejkap postanowiłam wykonać, jedyne czego się pozbyłam to cyrkonii w wewnętrznym kąciku oka :)
 Kosmetyki, które użyłam do wykonania tego makijażu:
-cień do powiek MAC nylon
-różowy cień z paletki DIOR crush glow
-fioletowy cień INGLOT
-kreski połączenie Cel sealer'a z Kryolanu z pigmentem Kryolan w kolorze Sapphire
-dolna powieka pigment Kryolan Jade
-róż Kryolan
-usta błyszczyk Make Up Atelier Paris
-rzęsy KKCenterHK rodzaj ES A655
Mam nadzieję, że mejkap w moim wykonaniu wygląda równie dobrze co u Zmalowanej, aczkolwiek urodę mamy całkowicie inną;p

************************************

Dodatkowo chciałam napisać o nowej współpracy. Paczka od sklepu Dr. Beta dotarła już do mnie kilka dni temu :) W paczuszce znalazłam 4 olejki eteryczne: pomarańczowy, mandarynkowy, dla relaksu i na katar, a do tego żel T na wypryski - oby podziałał!

**********************************

No i pora na napisanie, kto wygrał książkę Kasi Kozłowskiej-Kołodziejskiej sygnowaną marką KOBO  - nie będę zakładała oddzielnego postu :)
Książkę wygrywa LADY ROSSO!!! 
Gratuluję! Czekam na mailu (matleena.wizaz@interia.pl) na Twój adres do wysyłki!
ps: urzekłaś mnie tym tytułem posta "rozdanie u Tęczowłosej" :D:D:D:D


Komentarze

  1. Jestem ciekawa tych olejków :) Gratulacje dla Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż świetny, bardzo podoba mi się ta kreska! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszedł i świetnie się komponuje z Twoimi włosami, tworzą bardzo ładną całość:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie te rzęsy wyglądają, makijaż śliczny i bardzo ładnie oddany, powodzenia ;))
    ja zrezygnowałam i z braku czasu i z racji braku umiejętności ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł, dziękuję, świetna niespodzianka po ciężkim weekendzie, buziaki Tęczowłosa ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzę różnicy między Waszymi wykonaniami :)



    Dostałaś ode mnie słodką babeczkę ;) http://anikowa101.blogspot.com/2012/10/tag-so-sweet-blog-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wygranej :)
    a make up jest swietny :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty