STARLOOKS in the main role ;)

Cześć dziewczyny! Dzisiaj w roli głównej marka STARLOOKS :) Wczoraj dotarł do mnie kolejny, marcowy Starbox od nich i stwierdziałam, że już mam na tyle ich kosmetyków, że mogę wykonać makijaż w 85 % ich kosmetykami :) Wyboru kolorystycznego za dużego nie miałam, ale cosik udało mi się zrobić, oto efekt:
 Hello girls! Today the STARLOOKS in the main role :) I've gotten the next marxh STARBOX. I have enough of Starlooks cosmetics, so I thought that I will make the make up using 85 % of Starlooks cosmetics. Look at the effects:
Starlooks cosmetics:
*Matte Mousse Foundation infm105
*Pro Pallet 6 shade blush in c02
*Eye shadow base  - light
*Eye shadow in Disarray
*Diamondline Pencil in Fancy in the inner corner of the eye
*Mascara Lenghtening in Black
*Lip gloss in Pink Oasis on the lips
+ Oriflame eyeliner stylo, Kryolan Kajal, Celia powder
A teraz pora na pokazanie Wam marcowego STARBOXA, muszę przyznać, że bardzo polubiłam otrzymywanie Starboxów :D
And now is the time to show you march STARBOX(You can subscribe it fot 25 $ per month), I have to say that I really liked getting Starboxes :D
 A co w środku?
-The Starlooks Lenghtening mascara in Black
- The Starlooks mono eyeshadow in Disarray i277
- The Starlooks lipstick in Flutter p053
-The Starlooks lip sugar (sugar peeling which smells lovely!)


Szybkie swatche / fast swatches:
Przypominam, że Starboxa może zasubskrybować każda z Was, marka wysyła produkty też do Polski :) Starbox kosztuje 25 $, co na polskie wychodzi ok 70 zł, a łączna wartość kosmetyków w środku jest o wiele wyższa ;)

Komentarze

  1. Też do mnie dotarł;) a kolorek cieni bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladaja te kosmetyki, ale cena troszke wysoka mimo wszystko, chociaz wiadomo - za dobre rzeczy sie placi solidnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda ten makijaż ;)) Zapraszamy do nas ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pomaranczyk jest sliczny:) nie wiedzialabym jak go nosic i z czym ale bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten cień. Dla mnie bezrobotnej studentki to za drogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. perfekcyjny makijaż! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jak zwykle idealny :) Starbox kusi mnie coraz bardziej jest tylko trochę droższy od Glossy a produkty dużo bardziej interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny makijaż oczu! ♥ To połączenie kolorków jest cudne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że wyszło ekstra ! Ale to chyba raczej zasługa pięknych oczu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty