WYGRAJ kurację do rzęs L'biotica!

Cześć dziewczyny!
Może będę zbyt monotematyczna, ale kolejny raz muszę stwierdzić że jestem tak zapracowana, że nie wiem jak się zabrać za pisanie bloga ;) Postanowiłam zrobić w związku z tm niewielkie rozdanie - będziecie mogły zdobyć zestaw do pielęgnacji rzęs marki L'biotica!
1. Rozdanie trwa od dzisiaj(17.06) do 30.06.2013.
2. Rozdanie jest wyłącznie dla bloggerów - trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga.
3. W komentarzu należy zgłosić chęć swojego udziału w losowaniu.
4. Będzie mi miło jak będziecie udostępniać to rozdanie na swoich blogach, jeśli liczba osób biorących udział w rozdaniu przekroczy 200 osób nagrodę dostaną 2 osoby!!
5. Zwycięzcę ogłoszę do 5 dni po zakończeniu rozdania, nagroda wysyłana tylko na terenie Polski.

Nagroda
Zestaw: Aktywne serum do rzęs na dzień + Regenerujący krem do rzęs na noc marki L'biotica


Komentarze

  1. ja się skuszę na taki zestaw, co prawda nigdy go nie miałam i nie wiem jakie są po nim efekty ale zawsze warto spróbować:)

    E-mail: mariolka1994@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w losowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Anna Niezgódka
    na blogu banner - http://anaa-anaa-86.blogspot.com/
    oraz info na fb mojego bloga - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=468865536535088&set=a.458632664225042.1073741828.458058700949105&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie przetestowałabym coś na moje liche rzęsy :(
    Oczywiście obserwuję i wyrażam chęć udziału w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ochoczo się zgłaszam ;)
    obserwuję jako Alieneczka

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja się oczywiście zgłaszam;)

    obserwuję jako sylwiaaa02

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :))
    Obserwuję jako PureMorning

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią przygarnęłabym taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią biorę udział:)obserwuję jako Waldemar Matuszewski

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miłą chęcią biorę udział:)obserwuję jako Waldemar Matuszewski

    OdpowiedzUsuń
  11. phideaux18@gmail.com

    Zgłaszam się i obserwuję jako kubekczekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście się zgłaszam:)świetny konkurs.
    obserwuję jako agusia sz

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Cinnamonne's Beauty Corner

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam swą chęć bo wygrać chcę :)
    obserwuję jako mariusz130185 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako Carolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Shyy
    Baner: www.kerguelena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam swój udział :)
    W kolejnym poście na moim blogu umieszczę informację o Twoim rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie :)
    Jakby coś, to podaję swojego dopiero rozwijającego się kosmetycznego blog - http://kosmoduo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: darianna131

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się
    obserwuję jako: poloniamartyna
    notka: http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,336206479,title,rozdanie-u-matleenamakeup,index.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Natt K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie przygarnę na wypróbowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Info o rozdaniu umieszczone na FB ;-)
      https://www.facebook.com/alex.te.35513?ref=tn_tnmn

      Usuń
  25. Chętnie przygarnę na wypróbowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Nena

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się ;)

    Obserwuję jako Chochlik ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście obserwuję i wyrażam chęć udziału w rozdan

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie się zgłoszę :)
    mój mail olunia1881wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się
    obserwuje kafetka

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się
    obserwuję jako madzia
    email madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam sie :) E-mail: zaneta.zanetab429@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja także chętnie wezmę udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałaby się taka kuracja moim rzęsom :]

    Obseruję jako: Gabiq
    email: son_gabiq@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :) może w końcu je przetestuję :)
    Obserwuję jako: sarinacosmetics
    ewelina87tt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie się zgłoszę bo jestem bardzo ciekawa tych odżywek ;)
    Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się Ja i moje rzęsy o mikroskopijnych rozmiarach ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się i ja :) może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się:)
    bonnie200@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako Fabryczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Śmietaneczka

    + Informacja o rozdaniu udostępniona :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Testowałabym :) dlatego z chęcią wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :)
    umieszczam banerek u siebie :)
    http://w-sumie-czemu-nie-by-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się
    obserwuję jao Ewelina Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Vejjs.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się nie zgłoszę bo już mam taki zestaw ale kibicuję w rozdaniu bo nagrody są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty