AZJATYCKI KONKURS głosowanie!

Dziewczyny, wczoraj o północy zakończył się czas nadsyłania zgłoszeń na azjatycki konkurs współorganizowany ze sklepem My Asia :)
Prac trochę nadeszło z czego się niezmiernie cieszę :) Autorki prac inspirowały się Japonią, Chinami, gejszami, kreskówkami japońskimi, stylem Ganguro i Gyaru ;)

Bardzo Was proszę o pomoc w wybraniu 3 zwycięskich prac :)
Każda z was może wpisać tutaj swoje 3 propozycje najlepszych makijaży:) Podajemy numerki oczywiście ;P Do dzieła dziewczyny!!
Kolejność prac umieszczona przypadkowo! Wybrałam od każdej osoby po 1 zdjęciu, na którym moim zdaniem najlepiej widać makijaż, dlatego też nie na każdej fotce jest konkursowa karteczka :)
Jakby czyjejś pracy brakowało to pisać!
1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.
 11.
 12.
 13.
 14.
 15.
 16.
 17.

 18.
 19.
 20.
 21.
 22.
 23.
 24.
 25.
 26.
 27.
Przypominam, że wasze głosy to pomoc w wyborze, a nie konkretni zwycięzcy :)
Głosowanie trwa do północy 22 października, a potem po konsultacji ze sklepem My Asia ogłoszę wyniki :)

Powodzenia

Komentarze

  1. Jak dla mnie najlepsze są- 2,4 i 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram 5, 16 i 21, ale szczerze powiem, że większość tych makijaży jest przepiękna. Oprócz tych trzech szczególnie śliczne są numery 2 i 22.
    Jednak mam wrażenie, że w te trzy pierwsze, które wypisałam, zostało włożone więcej pracy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie...4, 21 :) ładnie , technicznie i z pomyslem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 6 i 18 - zdecydowanie najlepsze ;) gdyby można było wybrać jeszcze jedną pracę to byłabym to 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie najlepsze makijaze to ... 1 , 16 i 21

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podobają się: 4, 21, 24 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 18 , 22 , 21 bija na głowę rywalki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. 18 , 22 , 21 bija na głowę rywalki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. najładniejsze i zgodne z tematem - 2 i 22

    OdpowiedzUsuń
  10. 21 chyba najlepsze przede wszystkim za staranność w wykonaniu kwiatów. Dodatkowo 4 i ewentualnie 5. Taką trójeczkę typuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zauroczyła praca nr 18, wybieram również nr 1 i nr 24. Prześliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  12. najladniejszy jest nr 2 :) wyglada tak slodko *.*
    - Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3,9 i 16:) Na swój nie mogę głosować:D

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się najbardziej podobają 4, 18, 22 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 jest najlepszy! Kolejne to: 8 i 17

    Nami

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudny wybór, jeśli można więcej niż jeden...1 mnie bardzo zainteresował, ale jakoś z Azją mi się nie kojarzy :) 5 ciekawy, 12 również, 18 mnie też się bardzo podoba i 22 :) A jakbym miała wybrać tylko jeden...ciężko...no, ale dobra niech będzie numer: 5

    OdpowiedzUsuń
  17. 21;) Go Marta Go Marta GO !!! GO !!!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie 21 :) ciekawe, sama mogłabym z takim pokazać się na stylizowanej imprezie :) tylko kto mi go zrobi?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wg mnie 21 i 22 - piękne makijaże, wykonane estetycznie, do tego autorki wykazały się kreatywnością.

    OdpowiedzUsuń
  20. 18 robi na mnie największe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. 5, 11 i 21 najbardziej trafione z tematem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A nie można była podzielić zdjęcia na grupy? W sensie - jeśli jedna osoba wysłała 3-4 propozycje, to nie łatwiej i uczciwiej głosować na całokształt talentu? Bo jeśli wygra jedna osoba we wszystkich kategoriach, to będzie to dość zabawne i nieco żenujące.

    OdpowiedzUsuń
  24. azjatyckie babki kojarzą mi się generalnie z gejszami :) w związku z czym stawiam dziś na estetykę - zdecydowanie 22! choc po dokładnym przyjrzeniu się, stwierdzam, że podoba mi się także 12! makijaż 12 ma w sobie coś ujmującego, wpadając niby niechcący w japońskie "kryteria". (swoją drogą, połączenie tego makijażu z buźką modelki, nieznośnie przywołuje mi skojarzenia z tą małą dziewczyną z MTV, jak jej tam Snooki czy Snoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj pomyłka miało być 5,18,21 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miały być 3 miejsca więc oprócz 18 typuję 21 i 22.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim nr jeden jet 8, a nastepnie 21 i 2 :)
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej 11,12,21 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie najbardziej 11, 12,18 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zgadzam się z Nika 18 a dalej 21 i 22 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie 2!:)) Ona cała jest taką małą azjatką. I jej makijaż najbardziej oddaje typową azjatkę:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Numer 2,8 i 9. W takim makijażu mogłabym wyjść na ulicę:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Nr 1 jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  34. z racji tego że pani ze zdjęcia nr 1 żebrze o głosy, głosuję na 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 18 wykazała się dużą kreatywnością !

    OdpowiedzUsuń
  36. Numer 1 rządzi na całej linii ! ! :)) Fajnie jest zobaczyć mroczną a nie porcelanowo-cukierkową gejszę. Pani posiada jak widzę duuuży talent jeśli chodzi o makijaże oraz facepainting, tylko pozazdrościć :]

    OdpowiedzUsuń
  37. 1, 18 i 21 - najbardziej podobają mi się te prace,

    OdpowiedzUsuń
  38. jak dla mnie najlepsze są numery 4, 21 i 22

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie 2, 4 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 2 i tylko 2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dla mnie 11 jest super

    OdpowiedzUsuń
  42. jestem pod wrażeniem 11

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty