Makijażowo... :)

Część dziewczyny!!!
Z przykrością muszę stwierdzić, że ostatni zastój na blogu ciągnie się i ciągnie, a ja nie umiem się zebrać w sobie i wrócić do prężnego blogowania ;/;/ Powtarzam to już któryś raz z rzędu, że się przyłożę i będzie tak jak dawniej - mam nadzieję, że w końcu mi się uda ;)
Mam na serio jakiś totalny zastój jeśli chodzi o te sprawy... chciałam się w tym roku wybrać w końcu na Mistrzostwa Makijażu 23.11 ale też olałam sprawę... więc uderzę w przyszłym roku:)

Jeszcze zanim wyjdę za niedługo do pracy, postanowiłam napisać krótkiego posta, a w nim pokażę Wam jak tam moja makijażowa praca wyglądała ostatnimi czasy :)
Zacznę od kilku prac związanych z halloween - świętujecie i się przebieracie czy jednak nie dla Was to święto?:)
foty powyżej: Robert Zembrzycki
 W tym tyg co teraz będzie przymierzam się do mega pomysłu, dość kontrowersyjnego :) Jak zrobię to na pewno się Wam pochwalę, zobaczymy co będziecie sądzić:)
A teraz kilka makijaży ślubnych... sezon 2013 zakończony powodzeniem, teraz powoli zapełnia mi się kalendarz na 2014 :)
To oczywiście tylko kilka moich ślubnych prac ;) W tym sezonie ślubnym najczęściej się widziałam na ślubach z fotografami Marcinem Orzołkiem, Dominikiem Błaszczykiem z Prime Photo, Marcinem Kurowskim i Anią Dziawak  - bardzo polecam tych fotografów jeśli chcecie mieć fajne zdjęcia ślubne, a do tego przyjemną atmosferę:)
No i kilka pozostałych prac...:)
 A tu praca, którą bardzo lubię :) Inspirowałam się grafikami Tool'a - jak ktoś słucha takiej muzyki to zapewne kojarzy :)
 I kilka metamorfoz:)

Teraz czekam na trochę zdjęć z sesji, bo gdy sezon ślubny się skończył to mam na nie więcej czasu :)

W ciągu najbliższych dwóch dni pojawi się post o brwiach :)
Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Ta rana koło oka mi się nie podoba , ale reszta super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rana kolo oka jest przerazajaca... mega realistyczna jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie wow! ten "makijaż" tęczowy zrobił na mnie ogromne wrażenie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Halloween zrobiłam lampion z dyniuchy, fajna zabawa i super efekt wieczorem :D Makijaże są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne makijaże. A co do Halloween to ja nie świętuję, nie przebieram się i nie bawię, jakoś tak i nie bardzo jestem za zabawą w tym dniu i nie bardzo w sumie rozumiem idee. Ta praca inspirowana grafiką jest super! Bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i metamorfozy mi się podobają, panny młode też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia Danioł! Uwielbiam jej urodę!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ta goła rozkraczona baba to co? wybacz, ale nie każdy ma ochotę na takie widoki wchodząc na blog makijażowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim nie baba a kobieta :) praca wizażysty nie polega wyłącznie na malowaniu buziek do portretów czy na imprezy, ale do sesji aktu itp również:)

      Usuń
    2. aha, czyli jej rowa zmalowałaś... fajna praca :D

      Usuń
    3. myśle, że widać makijaż na twarzy modelki

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty