Sezon ślubny powoli dobiega końca ;)

Jeszcze przede mną kilka ślubów w tym roku, ale październik jest jeszcze ostatnim miesiącem bardziej obleganym :)  chciałam się z Wami podzielić kilkoma tegorocznymi makijażami ślubnymi..
 
makijaż + rzęski metodą 1 do 1
 I w tym roku najczęściej się widziałam na ślubach z ekipą Prime Photo & Flow Motion! Świetna ekipa i nawet sobie zrobiliśmy selfie na ślubie Kasi ;)

i jeszcze fotka z telefonu ;)

makijaż + rzęski 1 do 1
i tu nawet fryzura mojej roboty ;)
makijaż + rzęski 1 do 1
 Kilka razy też spotkałam się z Dziwakami ;)
makijaż + rzęski 1 do 1
I pozostałe zdjęcia... 
makijaż + rzeski 1 do 1
 Martyna się zdecydowała na mocny fioletowy makijaż ;)
makijaż + rzęski 1 do 1
i tu też rzęski 1 do 1
 Za mną już ponad grubo ponad 60 panien młodych w tym sezonie :)
Zapisy na 2015 oczywiście rozpoczęte!! ;)


Komentarze

  1. Piękne makijaże. Zazdroszczę takiej pasjonującej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje makijaże :)
    Zawsze, jak myślę o makijażu ślubnym to mam przed oczami Ciebie. I pewnie niebawem się do Ciebie zgłoszę z zapytaniem o wolne terminy na przyszły rok, ponieważ bardzo bym chciała, abyś mnie malowała na moim ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) zapisy na 2015 już prowadzę od 2 miesięcy więc radzę nie zwlekać :)

      Usuń
  3. A ja miałem jeden ślub to go spitoliłem, bo go nie miałem w sumie - wesela nie miałem buuuuu a teraz to po rozwodzie jestem i nie będę miał już ślubu bo konkordat był eh i nie wiedziałem, ze na żmiję trafię i świat jest zły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne makijaże :) Trafiły Ci się same śliczne panny młode :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty