Wracam?? TAK, WRACAM!!!!

Witam moi drodzy!
Już któryś raz z rzędu zabieram się do wrócenia na bloga na stałę i ciężko mi to idzie, ale tym razem , postanowiłam, że nie dam ciała.
Dzieje się u mnie sporo, zmiany mam nadzieję, na coraz lepsze :)  I już teraz na tyle się wszystko ustabilizowało, że myślę, że zacznę tu wracać z przyjemnością :)
Powrócę z recenzjami, walką z Waszymi brwiami, makijażami i wszystkim innym :)
Jeśli macie jakieś propozycje to pisać śmiało!!!!  :)

A przy okazji mojego wstępu na blogu, chciałam Wam opowiedzieć po krótce, że byłam na przełomie listopada i grudnia w Dubaju :)  Wyjazd jak najbardziej udany, u nas mrozy a tam w tym czasie było 25-28 stopni, słoneczko, plaża itd :)  Poniżej kilka zdjęć..
Natomiast skoro blog makijazowy, to chciałam tylko napisać, że ceny kosmetyków w Dubaju są okrutne, wszystko o wiele droższe, nawet w MACu różnice są kolosalne bo co najmniej 100 zł wiecej za np podkład się płaci :)
Miejsowe Panie stawiają na mocne oczy i mocne rzęsy, nie koniecznie dobrze wykonane, bo jeśli chodzi o rzęsy to w większosci mają nieumiejętnie przyklejone paski rzęs na oczach... oj trzeba by tam zrobić rewolucję ;)
W tym roku na pewno Dubaj odwiedzę ponownie, to Wam bardziej szczegółowo może pokażę jak to wygląda ;)


Tymczasem.. ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty