Nowe paznokciowe umiejętności :)

No więc nadeszła pora na pokazanie nowych umiejętności :) Paznokciami zajmuję się w sumie od dawna, ale jakoś nie przywiązywałam nigdy wielkiej uwagi do tej częsci mojej pracy :) Postanowiłam to zmienić! Wybrałam się na szkolenie ze zdobień do Doroty Zawiszy w Katowicach - gorąco polecam!!!!!

Na szkoleniu Trend Mix uczyłyśmy się zdobień sweterkowych, chanelkowego pikowania,  sugar effect, glass effect, cieniowanie paznokci i biżuteryjne zdobienia na paznokciach :) 
Oto efekty moich poczynań: 
pikowania :)
sweterki:) 
sugar effect
sweterki znów :)
 Takie zdobienia można wykonać i na żelach i na hybrydach :)
Najbardziej mi do gustu przypadły sweterki i sugar effect :) A Wy lubicie zdobienia na paznokciach czy jednak wolicie jednolite?




Komentarze

  1. Świetne są te pikowane zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!:) Ciekawie się prezentują!

      Usuń
  2. Super, bardzo fajnie wyglądają te "sweterkowe" wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienia sweterkowe są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj te pikowania wyglądają pięknie, reszta również. Lubię takie zdobienia, muszę koniecznie nauczyć się robić pikowania...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na swoich paznokciach wolę klasyczne, gładkie wykończenia, ale podobają mi się takie zdobienia na kimś. Szczególnie sweterki i pikowania są wyjątkowo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pikowanie rewelacja!!! Cos pieknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie lubię gładkie, ale ostatnio bardziej otwieram się na subtelne zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! A da radę na naturalnych pazurkach? W sweterkach się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie że da rade, te które widać na dłoniach są na naturalnmych paznokciach właśnie :)

      Usuń
  9. Piękne :D Ja kocham mocno zdobione paznokcie :D Musze kupić sobie gęsty żel lub 3D/5D do zdobień (akryl dla mnie za trudny do opanowania xD)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne :) Pikowania mi się zamarzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Mi się najbardziej podobają sweterkowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty