Jak tam po wakacjach?

Jak tam moje kochane po wakacjach?
Odwiedziłyście jakieś ciekawe miejsca? Pochwalcie się :) U mnie okres wiosenno-letni tak zawalony robotą, że znaleźć czas by tu popisać graniczy z cudem (no chyba, że zarywając nocki, a tego nie lubię:P), wiec kolejny raz nastała ogromna przerwa :( ale wrzesień na chwilę obecną zapowiada się troszkę luźniej, więc mam nadzieję, że trochę tu popiszę :)
Ja swoje 5 minut odpoczynku miałam w tym roku na pięknej greckiej wyspie, Zakynthos :) 
 Czas nam upłynął dość szybko, ale chyba jednak jestem pracogolikiem, bo wracałam do pracy z utęsknieniem :)
Poniżej kilka zdjęć przestawiających tę piękną zieloną wyspę z cudownym morzem o wielu odcieniach niebieskiego koloru, w której ujrzymy cudne skalne "budowle" ;)
W drodze na Zakynthos z moją kochaną córą :P
Taką genialną ekipą odwiedziliśmy wyspę - tutaj akurat cała Zatoka Wraku nasza :)
I najpopularniejszy widok Zakynthos - Zatoka wraku :)
 Pięknie, co? Poza tymi cudnymi widokami, Greckie miasteczka to niestety dość ubogie i brudne miejscówki, ale obrzeża wyspy te widoki pięknie rekompensują. Pod koniec roku znowu odwiedzam Dubaj, a Wy jakieś plany na odpoczynek jeszcze w tym roku macie? :)

Pozdrawiam Was gorąco i od jutra zapraszam do czytania bloga ;) Może tym razem uda się go porządnie ożywić :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty