Męskie metamorfozy czyli SESJA GENDER :)

Witam wszystkich w ten słoneczny dzień :)
Jako, że dziś dostałam komplet zdjęć z sesji, chciałam Wam pokazać jej efekty :)
Zainspirowana zdjęciami znalezionymi w internecie, postanowiłam poszukać kilku odważnych facetów z dystansem do siebie i namówić ich na wzięcie udziału w sesji :) Okazało się, że wcale to trudne nie było, mimo, że panowie musieli się pozbyć swoich zarostów :)
Zacznę może od fotek backstage - zdjęciami tymi zajęła się Beata Kucz :)

Michał jest fryzjerem więc pomagał mi przy włosach :) 

No a teraz efekty sesji :)  Myślę, że wyszło całkiem fajnie, a Wy jak uważacie?
Michał i Michalina :)
Jarek i Jarosława:)
Martin i Marta:)
Patryk i Patrycja:)
Która przemiana się Wam podoba najbardziej?:)

Dziękuje Dorocie Ziętek za świetne zdjęcia, no i przede wszystkim Michałowi, Jarkowi, Martinowi i Patrykowi za chęć pozbycia się swojego atrybutu męskości czyli zarostu, który na co dzień noszą :)
Teraz pora nad myśleniem jak zrobić taką sesje z kobietami :P

Komentarze

  1. Świetne! Uwielbiam odważne, dość kontrowersyjne tematy, a ta sesja z pewnością w naszym kraju się do takich zalicza. Efekt końcowy oczywiście niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Michalina wygląda szalenie kobieco :) Świetna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne:D no Michał byłby bardzo atrakcyjną kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jarosława najlepsza, wróże karierę :) Świetna sesja, tylko trochę krótka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ostatnia. Wyszła kobieta z jajem i facet z hm...pazurem. W każdym bądź razie najdłużej zostałam przy tym zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Przegladałam Pani posty związane z pielegnacją brwi. Otóż mam problem z ich kształtem,czy mogłabym poradzić się Pani na ten temat ?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz wysłac maila i niebawem sie spodziewać odpowiedzi na blogu:)

      Usuń
  7. Wszystkie są świetne! Mazurek, http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam, są znakomite!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są super :) gratuluję chłopakom odwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ja! Jakie metamorfozy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty