Świetne neony od My Secret + nowości :)

Cześć dziewczyny!
Ostatnio pokupowałam trochę nowych produktów, które chciałam Wam dziś pokazać - wśród nich najnowsza paletka 4 neonowych cieni od My Secret, jest genialna, postanowiłam Wam ją od razu zrecenzować, a zakupy w dalszej części postu :) 
Szalone kolory to i zdjęcie z głupią miną :P 
MY SECRET Hot colors paletka 4 cieni:
pojemność: 4 g
cena: 13,99 zł (dostępne m.in. w drogeriach Natura)
 Paletka 4 matowych cieni do powiek, niestety tylko w jednym zestawieniu kolorystycznym :) Producent zapewnia świetne krycie, trwałość - no i tak jest :) Nie będę się o niej rozpisywać za bardzo, bo myślę, że to nie potrzebne :)
 Opakowanie jest praktyczne, choć na pewno się będzie rysowało. Cienie mają super intensywne kolory, jak dotknęłam ich w sklepie to byłam w takim szoku, że od razu kupiłam! Neony z paletki Sleek Acid mogą sie schować, My secret zrobiło dużo intensywniejsze kolory i łatwiejsze w obsłudze :)
Jedynym minusem tej paletki jest to, że cienie są bardzo suche, w związku z czym nabierając je pędzelkiem strasznie się kruszą.  Ale wszystko do przeżycia :) Genialnie wyglądają na powiekach, łatwo sie je rozciera, mają mocne krycie i przede wszystkim są trwałe! Za taką cenę to aż wstyd ich nie kupić!!! Jak My Secret wypuści na rynek jakieś inne kolory takich paletek to na pewno kupię :)

A teraz pora na moje nowe nabytki:) 
Pomadkę Rimmel akurat dostałam do testów od marki Rimmel - kolor jest obłędny, zdjęcie nie oddaje jej uroku - ale w recenzji jakoś to ogarnę :)
 Jako, że uzależniłam się od wosków Yankee Candle postanowiłam kupić jeden z moich ulubionych Pink Sands i Summer Scoop - booskie zapachy :)
 Paletka Sleek Garden of Eden i jeden z nowszych pędzelków od Hakuro - jest świetny!
 Nowości od Kobo - utrwalacz i baza pod makijaż - stosowałyście? Jak Wasze wrażenia?
A także 2 moje ulubione tusze do rzęs z My Secret, paletka Hot colors, star dust i temperówka z Catrice.
No i zakupy w Inglocie... puder, klej Duo, paletka 5 pomadek - w czym dwie najnowsze matowe (które konsystencją przypominają matowe z Make Up Atelier Paris, o których pisałam w poprzedniej recenzji..zobaczymy jak te się będą sprawdzać) i 2 wkłady cieni :) 

A już niebawem post o Waszych brwiach :) 

Komentarze

  1. O jaaaaa…. Ale ogień!! Fantastyczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne sa te cienie my secret i makijaz ... bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Tobie jest swietnie w takich kolorach! Zaciekawilas mnie ta paletka, przyjrze sie jej przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminki z Inglota wyglądają kusząco, soczyście i seksownie już w samym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te neonowe cienie !! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity makijaż, wprost oczu oderwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne masz te oczy ,patrzylam na ta paletke ale w nia watpilam ;p
    daj znac jak baza kobo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega jest ta paletka *_* Jestem bardzo ciekawa matowych pomadek z Inglota, na pewno się im przyjrzę w następny weekend jak będzie -20% :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity makijaż ;) zakupy też świetne ;))) myślę nad zakupem tej paletki ze Sleeka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne nowości!
    a paletka ma piękne kolorki! makijaż też piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kolory CI świetnie kontrastują z włosami :D Jestem na tak xD

    OdpowiedzUsuń
  13. summer scoop koooocham! <3 widzę, że mamy bardzo podobny gust :) koniecznie musisz spróbować margarita time z najnowszej kolekcji! mój ulubieniec tego lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. MY SECRET Hot colors jest boska ! Chcę ją !

    OdpowiedzUsuń
  16. Utrwalacz KOBO mam i bardzo lubię :)
    Te neony muszę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Garden of Eden już od dawna chcę kupić, a na My Secret widzę, że również muszę się skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Macałam dzisiaj te kolory w Naturze. Paletka jest genialna :D Na pewno się po nią wrócę :) Kolory rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te neony :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne kolorki, muszę się wybrać po tą paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż rewelacyjny!!! Chyba się też skusze na tą paletkę:)
    Fixer Kobo mam od niedawna i uważam że jest ok, ale nie wiem jak się ma w porównaniu do wiodącego Kryolanu...

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny make up :) też chce tą paletkę <3 fixer kobo dla mnie niestety Liiipaa....

    OdpowiedzUsuń
  23. o matko co za petarda kolorystyczna!
    muszę tą paletkę dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bomba! Szkoda, że ze mnie taki tchórz bo wyglądasz fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty