Wizyta w Zielonej Mydlarni + Yankee Candle:)

Kilka dni temu zawitałam w Zielonej Mydlarni:)
Zielona Mydlarnia mieści się w centrum Katowic przy ulicy Wawelskiej 2 i uwaga! jest to kolejne stacjonarne miejsce na Śląsku gdzie możecie kupić woski Yankee Candle :) Co prawda wybór nie jest jakiś nadzwyczajnie duży, ale będzie się zmieniał, więc warto zajrzeć :) Tym bardziej, że do wyczerpania zapasów jest az 40 % rabatu!!!
 Pierwsze co uderza jak się wchodzi do Zielonej Mydlarni to piękny zapach :) Mydlarnia jest duża, przestronna, przejrzysta - sama przyjemność w niej przebywać :) Mydlarnia oferuje produkty naturalne, przebadane dermatologicznie, nie testowane na zwierzętach.
 Znajdziemy w niej produkty takich marek jak np. Sylveco, Organique, Planeta Organica, Bomb Cosmetics, Yankee Candle, Najel, Stara Mydlarnia :) W ofercie mamy kosmetyki do twarzy, ciała, włosów, pełno produktów do kąpieli (kule, babeczki, kawiory, proszki itd), mydła marsylskie, oleje, glinki, woski i świece zapachowe... jednym słowem wybór spory :)
Do testów wybrałam wspólnie z Klaudią (z obsługi:D) 3 produkty:
-woda pomarańczowa ze Starej Mydlarni
-pianka pod prysznic/do kąpieli Organique
-świeca Yankee Candle o zapachu Black Coconut :)
No a na sam koniec, chciałam tylko napisać kilka słów o świecy Yankee Candle - bo od tamtego dnia palę ją każdego dnia w domu:)
Pojemność słoiczka 104 g kosztuje w ZM 38 zł (a teraz jest 40 % rabatu więc prawie o połowę taniej!!).
Wybrałam zapach Black Coconut - piękny kokosowy zapach, słodkawy, pachnie ciut ładniej niż oleje kokosowe, czyli raj dla kokosomaniaków:D  Paliłam tę świecę do tej pory 7 razy, została 1/3 świecy jeszcze ;) Zobaczymy jak długo wytrzyma.. Mam tylko wrażenie, że woski palone w podgrzewaczu szybciej rozprzestrzeniają swój zapach niż świeca - też to zauważyłyście?
W każdym razie Black coconut dołącza do kilku innych moich ulubionych! Baaardzo polecam :)

Komentarze

  1. urokliwe miejsce, jestem maniaczkę wosków yankee, jeszcze nie miałam zapachu Black Coconut

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nie wiedziałam,że w Katowicach jest takie miejsce :) Będę się musiała tam wybrać bo szukam miejsca gdzie mogę dostać kosmetyki Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, woski zdecydowanie szybciej rozprzestrzeniają zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Black coconut to jeden z moich ulubionych zapachów Yc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ;) zazdroszczę stałego dostępu do tylu dobroci! Niezła promocja na YC ahhhh ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w tym miejscu, wiele osób o nim mówi i je pokazuje. Muszę wreszcie się tam wybrać. Magia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam ta pianke do kapieli, jest super :)
    Niestety jak dla mnie troche malo wydajna, ale zapachy obledne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle interesujący wpis. Wiele praktycznych ciekawostek, z których z pewnością skorzystają także przyszłe Panny Młode. Warto dodać, że przed każdym zakupem kosmetyku należy dokładnie zapoznać się z jego składem.

    Pozdrawiam
    Norbert (Portal ślubny Wesele z klasą)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach kokosu, ale Black Coconut jakoś mnie nie przekonał do siebie, aczkolwiek taką świeczką na pewno bym nie pogardziła! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tam ładnie i przejrzyście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie musze tam zajrzec :D Black Coconut rowniez mnie kusi bardzooo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Black Coconut mogło by mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty