Rzęski NEICHA i paka od Lirene :)

Cześć dziewczyny!
Wracam do blogowania, mam nadzieję, że tym razem już na dobre :) 
Ostatnio zagościły u mnie w domu dwie paczuszki :)
Podjęłam współpracę z marką NEICHA, w której asortymencie znajdziemy spory wybór sztucznych rzęs w pasku i kępek, kleje i różne inne akcesoria potrzebne do przyklejania rzęs. 
Oto co znalazłam w paczuszce:
No i znowu marka Lirene rozpieszcza... 
 Tym razem jest też coś do poczytania :)
 I znowu żele pod prysznic, które baaardzo lubie :)
 I bardzo ciekawie wyglądająca świeca sojowa:)
Biorę się do testowania.
A lada dzień wpis z opisem mojej wizyty w salonie kosnmetycznym Estetica w Siemianowicach Śląskich a także z makijażu w salonie Estee Lauder :) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty