Zestaw pędzli BH Cosmetics POP ART

Po kolejnej sporej przerwie wracam do Was z krótką recenzją kolorowego zestawu pędzli marki BH Cosmetics :) Pędzelki kupiłam w sklepie Visage Shop.
BH Cosmetics zestaw pędzli POP ART:
cena: 120 zł
Zestaw zawiera 10 sztuk pędzli z włosia syntetycznego:
- pędzel do pudru,
- skośny pędzel do różu,
- pędzle do podkładu,
- 2 x pędzel do mieszania podkładów, konturowania twarzy (mogą być również uzywane do cieni),
- 2 x pędzel do cieni,
- pędzel do kresek, brwi,
- pędzel do ust,
- szczoteczka do rozczesywania.
 Pędzelki otrzymujemy w pasiastej tubie - która świetnie posłuży nam jako futerał czy po prostu "kubeczek" na pędzelki, z którego bardzo łatwo nam się będzie korzystało. Tuba początkowo niezbyt ładnie pachnie przez zapach tworzywa skóropodobnego, z którego zostało wykonane, ale zapach szybko wietrzeje. W tubie znajdziemy 10 syntetycznych pędzelków, które wyglądają dość optymistycznie, kolorowo i wesoło :)
 Pędzelki wyglądają całkiem przyzwoicie, skuwki się nie ruszają, włosy przycięte całkiem równo, pędzle mają bardzo miłe, miękkie i sprężyste włosie. Z pędzelków na poniższym zdjęciu najbardziej mnie urzekł pędzelek o zielonej i żółtej rączce - uwielbiam je do nakładania podkładu(mimo, iż są niewielkich rozmiarów) i rozświetlaczy. Pędzel do podkładu i te do pudrów też są jak najbardziej ok.  Rączki są dość grube, masywne, wygodnie się trzyma w dłoni.
 Z tych mniejszych pędzelków zdecydowanie najbardziej do gustu ten drugi od lewej w zielonkawym kolorze - bardzo fajnie się nim nakłada cienie i je blenduje :) Ten typowy do blendowania, niebieski, też jest ok, ale jak dla mnie zbyt delikatnie działa.Spiralka wiadomo, jest ok :) Pędzelek skośny fajnie się nadaje i do brwi(nakładam żel do brwi z Mac'a nim) i do eyelinera, gdyż jest dość sprężysty i w miarę cienki. Pędzelek do ust mnie specjalnie nie zachwyca  -przy tych pędzelkach jestem dość wybredna :) ale bez problemu pomalujemy nim usta, jest dość sprężysty i fajnie sie nim nabiera twardsze pomadki.
Największą zaletą tych pędzelków jest ich pozytywny wygląd i to, że bardzo łatwo się je czyści, nie ma żadnego śladu po produktach :) 
Używam obecnie pędzelków ponad miesiąc i nie mam im nic specjalnego do zarzucenia, jedynie w tym do podkładu zaczyna mi się powoli ruszać skuwka. Natomiast włosy nie wypadają, wszystkim się całkiem dobrze maluje, napisy z rączek jeszcze nie zniknęły :) 
Za taką cenę chyba fajny zestaw, co sądzicie? 

Komentarze

  1. jakie fajne kolory :) no i dobrze, że są łatwe w utrzymaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne, przez co zwracają na siebie uwagę! Te kolory ;)
    No i widać już ze zdjęć że włosie jest na pewno mięciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. długi czas już na nie choruję ;)) cudownie się prezentują *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiałam się nad nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają świetnie! Tym bardziej, że mam słabość do kolorowych pędzelków i kocham BdelliumTools :) Te mnie kuszą od dawna ale jakoś nie umiem inwestować w inne jak Bdellium :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty