KRWISTO!!! Bo już po Halloween :)

Kolejne Halloween za nami, zdecydowanie widać postęp, coraz więcej osób imprezuje w ten dzień i coraz więcej się przebiera z tej okazji na imprezy :) 
Ja jak zwykle pobawiłam się troche charakteryzacjami i facepaintingami :) Niestety z samego halloweenowego malowania nie mam za bardzo zdjęć... ale jak zwykle czachy i Joker rządziły! 
Pierwsza moja próba z taką ręką, kości troche uważam za nie udane, ale poza tym chyba ok;) 
 Próba szycia ręki  - z tego jestem mega zadowolona bo uważam, ze na prawdę fajnie wyszło:)
Malowanie do klipu panów z Szeregu słów! Czekam z niecierpliwością na klip:)
No i pozostałe..
Halloween w City Pub Katowice
rany na twarzy ;)  chociaż niestety nie widać w tej jakości zdjęcia zbyt fajnie tego przy ustach, no i jak widzę krew się Adze rozwaliła troszkę...
A na koniec jeszcze przypomnę moją charakteryzację z zeszłego roku z której jestem najbardziej zadowolona :) czyli Zombie mama :) 

A jak Wasze Halloween minęło?

Komentarze

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty