REKONSTRUKCJA BRWI!!!

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowy zabieg, który zagościł w mojej ofercie :)
Powyzsze zdjęcie swego czasu krążyło po internecie i wywołało dośćspore zainteresowanie
 Jako, że dobrze wyglądające brwi to dla mnie podstawa, a na rynek weszły produkty do rekonstrukcji i zagęszczania brwi - i ja postanowiłam się za to zabrać :)  Efekty są rewelacyjne!
Ulotka informacyjna producenta.
 Zabieg rekonstrukcji i zagęszczania brwi to nic innego jak przyklejanie syntetycznych włosków(mamy 4 odcienie do wyboru) do włosków i skóry na naszych łukach brwiowych. Możemy zagęścić nasze naturalne brwi, zakryć wszelkie ubytki(nawet te na bliznach), całkowicie zmienić kształt brwi i zakryć błędy młodości w naszej regulacji brwi.
Przed przystąpieniem do zabiegu oczywiście trzeba brwi wyregulować, czasem pojawia się też konieczność zrobienia henny brwi(ale to na prawdę przy baaardzo jasnych włosach).
Oto moje dotychczasowe prace:
Wszystkie powyższe zdjęcia są bez obróbki graficznej i bez dodatkowego podmalowywania brwi - czyż nie wyglądają idealnie???
Brwi należy pielęgnować mniej więcej tak jak się pielęgnuje przedłużane rzęsy, natomiast trzeba zwracać na nie jeszcze większą uwagę przy myciu twarzy, robieniu makijażu, a nawet spaniu :)
Producent obiecuje trwałość zabiegu od 2 do 4 tygodni w zależności czy włoski są klejone do skóry czy do włosów naturalnych - wiadomo, to będzie w większości metoda mieszania. Ja uważam, że 2 tygodnie to jest takie maksimum :)
Świetne na śluby prawda??? ;)
U mnie zabieg ten kosztuje 40-60 zł w zależności od ubytku, przy stałyych korektach 10 zł mniej.

Jak Wam się podoba taki zabieg? To świetna alternatywa dla makijażu permanentnego :)

Komentarze

  1. Wygląda świetnie! U osób, które z natury mają cienkie i jasne brwi na pewno się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jest to świetny zabieg dla osób, które chcą poprawić wygląd swoich brwi. Efekty mówią same za siebie :) A ładne brwi to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOOOW efekty są fenomenalne Mi by się przydało parę dodatkowych włosków

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jestem pod dużym wrażeniem! Od razu zmienia się głębia spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrr wyglądają cudnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała metamorfoza, aż miło patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że taki zabieg kosztuje więcej ... ale efekty są super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt mówi sam za siebie. Bardzo mi się podoba tak rekonstrukcja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, zwłaszcza jak ktoś sobie popsuje brwi nieudaną regulacją.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! wyglądają rewelacyjnie. Mi przydałby się taki zabieg, bo moje błędy młodości w regulacji ciągną się za mną do dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego mieszkasz tak daleko.....:( efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak super dla makijazu pernamentego ktory wyglada mim zdnaiem fatalnie. Gdzie sie robi kursy na takei zabiegi?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace... sama chciałabym takie wypielęgnowane włoski!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. efekty naprawde bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepsze efekty widac przy tych brwiach co maja bardzo zly ksztalt i opadaja...ogolnie swietna sprawa...sama bym sie wybrala :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Jestem ciekawa, czy gdzieś w mojej okolicy wykonują taką usługę. Moja znajoma ma koszmarny problem z brwiami, w sumie to z ich brakiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak można się z tobą skontaktować?
    chciałabym wysłać Ci zdjęcia swoich brwi i uzyskać poradę, jesteś świetna a ja mam ogromny problem z brwiami.
    proszę o odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  18. moje naturalne brwi są popielate myślałam żeby wykonać sobie tą korektę, ale wiem że w ofercie są kolory włosków : brązowe, ciemny brąz i czarne, czy te ciemno brązowe maja taki rudy odcień jak te przyklejone na dłoni? czy lepiej poprosić o czarne, tylko żeby efekt nie był krykaturalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety żadnych bardziej popielatych odcieni nie ma, ale mozna ze sobą mieszać rózne odcienie by wyglądało naturalniej:)

      Usuń
  19. jaki kolor wybrać czarny czy ciemny brąz? nie chce żeby były rudawe... naturalne mam popielate? czy te ciemno brązowe wyglądają tak jak te na dłoni czy to inny odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te na dłoni u góry to raczej jasny brąz, a nie ciemny. Osoba, która Ci to będzie robić powinna Ci sama dobrać odpowiedni kolor :)

      Usuń
  20. jak długo się trzymają, jak znoszą demakijaż lub zwykłe mycie twarzy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. max 2 tygodnie, wszystkie zabiegi z wodą i produktami tłustymi są na ich niekorzyść, wiadomo :)

      Usuń
  21. Bardzo fajnie to prezentujesz, niektore motywy widze znajduja sie na el polako sklep na bluzach sprawdz ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowałam się sama podjąć tego zadania i wybrałam czarne :) jestem pełna podziwu dla siebie że tak fajnie mi wyszło :) ma się te manualne zdolności :D - i ta skromność :p

    OdpowiedzUsuń
  23. A po upływie czasu tych właśnie o to brwi, które otrzymują się do ok. 2 tygodni. Jak te brwi potem wyglądają jak te włoski, które są przyklejone odpadną? Efekt taki, że trzeba co chwilę powtarzać zabieg ? Czy po prostu brwi wrócą do takiego kształtu jak był przed zabiegiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyklejone włoski odpadają i w kazdej chwili można zrobić następne, brwi wyglądają pioem tak samo jak przed zabiegiem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty