Moje makijaże :)

W sierpniowym wydaniu Superlinii możecie znaleźć kilka słów o projekcie Big Beautiful Woman, a w nim kilka słów od modelki Ani Pawelskiej, którą miałam okazję pomalować na sesji do tego projektu wykonanej przez Witalisa Szołtysa - z którym ostatnio dość często współpracuję :)
Poniżej  screen z tej tej strony w gazecie - miło, bo nawet podpisali nas na zdjęciu jako twórców :)

 

W sumie dość późno się zorientowałam, że o pomoc w wygraniu pewnego konkursu mogę poprosić też was :D Więc moi drodzy, kto ma facebooka to zagłosujcie jeszcze dziś :)  (najpierw trzeba polubić stronę Kobo)
http://apps.facebook.com/makijazowe_rozkosze/makijaz,65
Głosowanie trwa do końca lipca, codziennie można oddać 1 głos :)
A wszystkim głosującym z góry dziękuje :)


Dodatkowo przypominam o trwającym rozdaniu!


A już w tym tygodniu pierwszy tutorial makijażowy i pozostałe recenzje kosmetyków Stargazer!!

Komentarze

  1. Gratuluję serdecznie!:)
    Czekam na recenzje :)
    PS. Jeśli chcesz, zapraszam Cię do mnie na recenzje kosmetyków Academie :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma czego sie bac, farby Avon sa made i Italy wiec polecam, gorzej byloby jakby to Polska produkowala a tak nie jest zle

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje:)
    http://swiat-kuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty