MEGA PAKA OD dr Irena Eris!

Kilkanaście dni temu dostałam maila z propozycją współpracy z laboratorium dr  Ireny Eris - oczywiście się zgodziłam i wczoraj dotarła do mnie mega paka! Ba, były to dwa ogromne kartony, których się kompletnie nie spodziewałam, no i okazało się że oba od firmy Eris :) Oczywiście dostałam kosmetyki wszystkich czterech marek: Pharmaceris, Dr Irena Eris, Lirene i Under 20.
W każdym z kartonów było po kilka paczek kosmetyków, same zobaczcie! Byłam na prawdę w szoku :)
Łącznie wyszło 42 sztuki kosmetyków + świetnej jakości ręcznik, frotka, bidon, śliczna firmowa filiżanka i bardzo delikatna bransoletka z serduszkiem Svarovsky :)
A teraz kilka paczuszek z bliska :)
Lirene seria antycellulitowa:
 Lirene seria Youngy20+ - kosmetyki do twarzy:
 Pharmaceris R dermokosmetyki do twarzy z trądzikiem+mała apteczka:
 Dr  Irena Eris seria Clinic Way  z piękną filiżanką:
 Kosmetyki Lirene i Under 20 do twarzy, a także podkłady:
 Lirene kosmetyki do twarzy, żele pod prysznic i seria Lirene Man (którą zgarnął i testować będzie mój mąż), kremy BB Under 20 i Lirene:
 Lirene zestaw do pielęgnacji dłoni z rękawiczkami i płytą cd:


DZIĘKUJĘ!!!!

Komentarze

  1. Nie wiem czy dodał się mój komentarz, bo jakiś błąd mi wyskoczył. Więc piszę jeszcze raz :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowo :D
    PAKA godna pozazdroszczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż zbieram szczenę z podłogi... WOW! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Eriski zaszalały z tymi paczkami :)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zazdroszczę ;]
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;p
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdraszczam, super paka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbią tą firme, jedna z lepszych marek i dzisiaj ide do Rossmana zaopatrzyc się w Balsam antycelulitowy :D Nie dośc że produkty mają fajne, to widać że maja normalne podejście do blogerów;) fajnie nacieszyć oko takimi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. paczka jest cudowna i wyjątkowa, oczopląsu można dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :) Świetna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje współpracy, paczka naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg, gigantyczna paczka :D Zazdroszczę!
    Otagowałam cię na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to czekamy na opinie. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dr IRena Eris wie jak rozpieszczać swoje blogerki. Cudownie im to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Po skrócie dr nie stawia się kropki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha to fakt! Jakieś zaćmienie chyba miałam :D

      Usuń
  15. No no super:) ja uwielbiam kosmetyki Pharmaceris ,mam ich sporo ,lubie też te żele z Lirene -mam gruszkę i winogrona:) miłego testowania!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczka, udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna paczka i miłego testowania zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ekstra! :)))) A przy paczuszce Pharmaceris R, myślałam przez chwilkę, że to płatki białych róż są w środku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to płatki róż!!! sztuczne bo sztuczne, ale są :D

      Usuń
  19. to juz ktorys z kolei blog dzisiaj, na ktorym widze takie paczki. pozazdroscic :) milego uzywania.

    OdpowiedzUsuń
  20. super paczuszka, zazdroszczę :)

    +obserwuję http://cagredalo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty