PLUSSSZ Care Lekkie Nogi + cień Mac'a :)

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj pora na recenzje produktu, który dostałam dzięki współpracy z Agencją Werner i Wspólnicy :) W produkcie tym pokładałam duże nadzieje, gdyż z nogami mam od zawsze problem ze względu na moją pracę - jako wizażystka bardzo dużo stoję, schylam się, też bardzo dużo siedzę przy komputerze, a przy tym wszystkim dużo chodzę w przeróżnym obuwiu. Każdego wieczora nogi dają mi się we znaki bólem, w dzień i w nocy często drętwieją, przy gorszych i bardziej wysiłkowych dniach puchną mi stopy, ale to rzadko;)


PLUSSSZ Care Lekkie Nogi:
opakowanie: 30 tabletek
cena: ok 23-29 zł
To suplement diety w tabletkach, który ma walczyć z naszymi zmęczonymi nogami i obrzękami.  w swoim składzie zawiera aż 13 aktywnych składników: wyciąg z ruszczyka, diosminę, rutozyd oraz kompleks 10 witamin. PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI poprawia funkcjonowanie naczyń żylnych oraz skutecznie chroni je przed powstaniem obrzęków i stanów zapalnych. Idealny dla osób cierpiących na niewydolność żylną. Preparat znakomicie regeneruje zmęczone, bolące nogi. W naturalny sposób dba o zdrowie i atrakcyjny wygląd nóg. Poza 10 witaminowymi składnikami zawiera:
Bioaktywny wyciąg z ruszczyka – obkurcza ściany naczyń żylnych, likwiduje stany zapalne.
Zmikronizowana diosmina (specjalna rozpuszczalna forma diosminy) – wzmacnia i uszczelnia naczynia krwionośne oraz poprawia elastyczność ścian żył.
Rutozyd zapobiega zakrzepom żył. Poprawia elastyczność naczyń krwionośnych.
Należy przyjmować jedną tabletkę dziennie. Do kupienia w aptekach.
 Moja opinia na temat tego suplementu będzie dość krótka i zwięzła - no cóż, za dużo tu nie ma co do opisywania :) Na początek chciałam napisać, że fajne jest opakowanie, o wiele bardziej wolę takie "słoiczki" niż listki z tabletkami do wyciskania :)
Tabletki te, jak większość suplementów, są dość duże, mają ok 1,5 cm, ale mimo to łatwe do połknięcia. Są praktycznie bez smaku, co dla mnie jest plusem bo nie lubię gdy kładę na język czuć jakiś nie fajnych smaków czy zapachów, a tak czasami przy suplementach bywa :)
Do testów dostałam jedno opakowanie, czyli miesięczna kuracja. Wydaje mi się, że to chyba trochę za krótko by zobaczyć efekty takiego suplementu (kiedyś mnie ktoś w aptece poinformował, że prawdziwe efekty można zobaczyć po ok 2-3 miesiącach stosowania każdego suplementu). Ja osobiście nie zauważyłam niczego przez ten miesiąc, bardzo ciężko mi powiedzieć cokolwiek o działaniu tego produktu. W trakcie stosowania nie miałam akurat żadnych przygód z puchnięciem nóg, czy jakimś wielkim ich zmęczeniem - ale ciężko mi tu określić czy to zasługa tych tabletek, czy po prostu moje nogi nie miały powodu do takich obciążeń. Biorąc pod uwagę jego skład witaminowy, to na pewno dobrze działa na cały organizm, a nie tylko na same nogi :) Nie zawiera w sobie magnezu - więc logiczne że na odrętwienia nie pomaga. Szczególnie polecałabym osobom, które mają problemy z żyłami, żylaki i te sprawy, tam na pewno będzie łatwiej zauważyć pierwsze efekty ze względu na składniki działające na naczynia krwionośne. 
Tabletki nie są drogie, więc myślę że warto spróbować jeśli ktoś ma problemy z nogami - ale co najmniej na kuracje 2-3 miesięczną.

*********************************

Chce ktoś kupić cień z MAC'a?? 

Kolor: NOCTURNELLE (frost)
oryginalny, w salonie ponad 60 zł, sprzedam włącznie z wysyłką za 40 zł!





 


Komentarze

  1. Genialny ten cień z Maca! Niestety, ostatnio kupiłam podobny z innej firmy. Zobaczymy jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten cień z Maca:) podoba mi się,będzie pasował do jesiennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty