O makijażu permanentnym? :)

Cześć dziewczyny!
Niebawem na moim blogu pojawi się obszerny wpis o makijażu permanentnym, sama się też takiemu zabiegowi poddam i wszystko Wam tu dokładnie przedstawię i pokażę na zdjęciach, opowiem o wskazaniach i przeciwwskazaniach itd.
Jako, że będę miała możliwość też rozmawiać z doświadczoną lingeristką, to chciałabym Was spytać czy może przypadkiem nie macie jakiś pytań, na które chciałybyście poznać odpowiedzi w związku z makijażem permanentnym? Jeśli tak to piszcie tu w komentarzach - każdy temat przez Was narzucony skonsultuję i później Wam tu odpowiem :):)

Ja już się nie mogę doczekać:)

Komentarze

  1. Świetny pomysł, będę czekać na ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym wiedzieć jakie jest najtrudniejsze miejsce do pomalowania (nie wiem jak ująć to w słowa, ale mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :)) i jakie błędy najczęściej popełniają osoby, wykonujące taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze ciekawiły mnie kreski na górnej i dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się dobrze
    ja mam zrobione brwi i usta i nie mogę się doczekać kresek na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A sobie robisz?:) Usta moze?:)))
    Ja zrobilam sobie ostatnio tatuaz permanentny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chciała kiedys brwi sobie zrobic , :) no ale to jeszcze nie czas;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuzynka ma kreski permanentne i mi sie to nie podoba znowu kolezanka ma takie brwi i wyglada jeszcze gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  8. no i o to właśnie chodzi - by być świadomym co, gdzie i jak zrobić by nie zniszczyć sobie twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bym się chciała dowiedzieć czy z czasem czarne brwi zawsze robią się fioletowe, a brązowe pomarańczowe czy to tylko kwestia słabych jakościowo tuszy, używanych przez linergistki. Bo to co często widzę na ulicy woła o pomstę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytań nie mam ale chętnie poczytam na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym się dowiedzieć, czy jeżeli ktoś w ogóle nie ma brwi , bo wszystkie włoski wypadły czy po zrobieniu makijażu permanentnego brwi efekt będzie w miarę naturalny i nie rzucający się w oczy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty