Pora na odpoczynek ;)

Witam Was moje drogie!
Dzisiaj tylko na chwilę tu jestem, chciałam się pożegnać na kilka dni, bo wyjeżdżam dzisiaj w nocy nad nasze polskie morze, a dokładnie do Dziwnowa:) Pierwszy raz pojadę nad morze pociągiem, hehe zobaczymy jak będzie:D
W związku z moim krótkim urlopem, do ok 15-go sierpnia nie pojawi się tu żaden wpis :(  Ale po powrocie mam nadzieję ruszę pełną parą!!!!
Trzymajcie kciuki za mój udany wyjazd, a ja też Wam życze świetnej pogody przez ten czas i udanych wakacji!

Do usłyszenia! :D

Komentarze

  1. odpoczywaj, poczekamy, przyjemnego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego urlopu :)
    Dziwnów, piękne miasto :) Byłam kilka razy i z chęcią wybrała bym się tam jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku i mało męczącego pociągu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, mam pytanie co do Twojego posta o kolorowych włosach :) Nie wiesz może jak wychodzą te kolorki na włosach w kolorze średni blond? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie wychodzą w tak żywych kolorach, ciut ciemniejsze, zmieniają odcien włosów :) Ale tu każdy kolor sie bedzie zachowywał inaczej

      Usuń
  6. Hej :)

    Kochana zostałaś przez mnie otagowana do Liebster Award, zapraszam zatem do zabawy :) http://jovankamakeupartist.blogspot.com/2013/08/liebster-award-otagowana-przez-lilian.html

    Pozdrawiam
    Jovanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe ja mieszkam niedaleko Dziwnowa :) Jest tam super i to właśnie z niego mam najlepsze wspomnienia w życiu :) Mam nadzieje, że Ci również się tam spodobało :)
    Uwielbiam Twojego bloga!
    Pozdrawiam Weronika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty