Paczuszki, paczuszki... ciąg dalszy :)

Pora na pokazanie co dotarło ostatnimi czasy do moich rączek :)
Sama sobie sprawiłam w końcu bazę pod cienie do powiek Lime Crime, bo wszyscy tak ją chwalą - musiałam sprawdzić i ja! Póki co jestem zadowolona ;) Kupiłam ją w sklepie bestmakeup.pl
Jak zwykle laboratorium Dr. Ireny Eris mnie zaskoczyło ogromną paką kosmetyków LIRENE :) 
 W paczce poza kosmetykami Lirene, Under Twenty, znalazła się również piękna filcowa torebka z filcownia.com.pl o wartości aż 140 zł! Torebka kompletnie nie w moim stylu, ale na pewno znajde dla niej fajną właścicielke :D
Kolejna paczuszką jaką dostałam również z zaskoczenia jest najnowszy tusz do rzęs marki Rimmel  - Scandal Eyes Rockin' Curves:) 
A na koniec paczuszka od firmy PharmaCF z kosmetykami męskimi BOND, kosmetyki były zapakowane w przepiękne ozdobne firmowe pudełko  :) 

Bierzemy się za testowanie:) 

Komentarze

  1. Wspaniałe przesyłki :-)) Mnie najbardziej zainteresowała baza Lime Crime. Pierwsze o niej słyszę od Ciebie i chętnie poznam Twoją recenzję :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą baze kupię jak skończe swoją z nyx:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm nie to, żebym krytykowała ale dziwne że Tobie wysyłają kosmetyki Under20, skoro wiadomo, że Twoja cera już nie ma naście lat. Skoro wiedzą komu wysyłają paczkę to chyba powinni dopasować produkty do Twoich potrzeb,hm? Tak mnie zastanowiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no to fakt, mogliby tą serię pominąć :P ale z drugiej strony, 26 lat to jeszcze nie taka stara skóra i produkty antybakteryjne przy cerze mieszanej też być mogą stosowane

      Usuń
  4. Piękne mają opakowania produkty z Lime Crime :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę trochę dziewczynom tych paczek od Dr Irena Eris, są takie wielkie i zawsze pomysłowe ;)

    Nie mam przekonania do tuszy z Rimmela, ale ta fikuśna szczota mnie zaintrygowała, ciekawe jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę:-) A kiedy post z brwiami? ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyyle dobroci ;D, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka wygląda na całkiem fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne przesylki, ale zostalas rozpieszczona :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty