Warsztaty makijażu w szkole Folaronów :)

uCześć!
Wczoraj, tj. 23.02 miałam okazję uczestniczyć w WARSZTATACH Z HARMONII KOLORYSTYCZNEJ W MAKIJAŻU ŚLUBNYM organizowanych przez Szkołę Wizazażu i Stylizacji Anity Folaron w Poznaniu :)
Warsztaty kosztowały 300 zł, trwały 5 godzin - a w cenie kursu szkoła zapewniała modelkę, co dla mnie było ogromnym plusem bo jadąc tam z Katowic o modelkę byłoby mi ciężko :)
Zacznę może od tego jak wygląda szkoła - choć wirtualną wycieczkę sobie można zrobić na stronie szkoły ;)
Szkoła znajduje się w poznańskim Skórzewie, gdzie z centrum miasta można dojechać np. autobusem linii 77 :)
 Wnętrze:
 Sklep:
Zajęcia mieliśmy w sali na parterze, ale na górze była jeszcze jedna duża sala szkoleniowa, w której odbywały się inne zajęcia :) Wszystko jest fajnie, ciepło urządzone :) 
 Zajęcia z nami prowadziła Pani Grażyna Walczak, natomiast czasami pan Ireneusz Folaron czy Pani Anita dodawali swoje 3 grosze i chętnie z nami konwersowali :) Pani Grazyna najpierw przestawiła podstawowe informacje o kolorach podstawowych, pochodnych, ciepłych i zimnych, a następnie wykonała makijaż na modelce - oczywiście wszystko kosmetykami Make Up Atelier Paris. Jako, że teraz w sklepie Folaronów dużo nowości, nie obyło sie oczywiście bez pokazania ich możliwości :)
Pani Grażyna na oku mieszała ze sobą barwy ciepłe i zimne, by wydobyć kolor tęczówki, a także podkreślała jak bardzo umiejscowienie kolorów ciepłych i zimnych na powiece wpływa na jej wydobycie a także zmniejszenie i powiększenie oka :) I to chyba jedyny aspekt tych zajęć, który powiększył trochę moją wiedzę :) Natomiast dla pozostałych dziewczyn (było nas tylko 4 więc grupa kameralna) zajęcia na pewno były bardziej treściwe :)
 I efekt końcowy spod rąk pani Grażyny:
Następnie my dostałyśmy swoje modelki i mogłyśmy malować pod okiem Pani Grażyny i Anity, a także pana Irka, który patrzał bardzo surowym okiem na makijaż podkreślając jego techniczne aspekty - co mi się bardzo podobało! :) 
Jako, że malowanie szło nam dość sprawnie, mogłyśmy się po pierwszym makijażu zamienić modelkami, więc w efekcie końcowym malowałyśmy po dwie modelki :) Moje makijaże prezentowały się tak: 
A na koniec jeszcze pamiątkowe zdjęcia, z Alą z Gdyni, no i z Panią Grażyną i Anitą :) 
 Na koniec oczywiście dostałyśmy certyfikaty :)
W każdym razie atmosfera na zajęciach była bardzo miła, cała ekipa również fajna :) Cieszę się, że udało mi się w końcu pojechać do Poznania na jakieś szkolenie do Folaronów :) 

ps: na zajęciach również miałam możliwość poznać Monikę Busz Rusiecką z Ladymakeup :):) 

Komentarze

  1. Zazdroszczę :) a były może używane podkłady PODKŁAD PŁYNNY HAUTE DEFINITION (nowość) bo strasznie mnie nurtują :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak były, bardzoc iekawe, myślę nad zakupem :) nie widać w ogole ich na twarzy a fajnie wyrównują koloryt, mozna osiągnąć większe krycie też

      Usuń
    2. Dzięki za informacje :)

      Usuń
  2. a były może używane podkłady PODKŁAD PŁYNNY HAUTE DEFINITION (nowość) bo meega mnie nurtują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę uczestnictwa :P bardzo podobają mi się wszystkie makijaże, szczególnie ten ostatni ;) ps. jeszcze raz dziękuję za wygrany tusz - jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie makijaże, może kiedyś tez skorzystam z ich szkoły, kto wie... :)
    Na drugiej modelce widać dokładnie twój niepowtarzalny styl malowania oczu. Nawet gdybym nie wiedziała, że to ty malowałaś domyśliłabym się :) Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper!!! :)))) makijaze swietne, chcialabym byc na tym szkoleniu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde Twój makijaż lepszy od pokazowego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam o tych warsztatach, ale jakoś samej się nie zdecydowałam, szkoda, że nie wiedziałam to bym się zabrała z Tobą, uwielbiam ich kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty