Kolejne nowinki...

Cześć dziewczyny :) jeszcze dziś post o tym co do mnie dotarło w ostatnich dniach, ale po tym już zaczynam z recenzjami, a przede wszystkim z opisem mojej dzisiejszej wizyty w najnowszym klubie LIFEAGE!
Na początek kosmetyki marki FM, które dostałam dzięki współpracy z osobami zajmującymi się marką FM, dla których będę prowadzić Warsztaty Makijażu w Katowicach, zapraszam dlatego też do polubienia fanpage, bo tam będą wszelkie informacje na ten temat :) Lubicie tą markę??
Kolejna paczuszka to próbki nowych podkładów i róży marki Earthnicity Minerals Polska, mamy tu pomóc w wyborze najlepszych kolorów :) W ogóle chyba pierwszy raz widzę takie fajne opakowania próbek:D

No i Rimmel jak zwykle rozpieszcza :) tym razem 3 lakiery do paznokci z najnowszej kolekcji:) Lubicie takie kolorki?
:)

Komentarze

  1. Bardzo lubię lakiery Rimmela z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych minerałów, nigdy mi dość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałam identyczne kolorki z rimmela, w sumie szkoda, bo np. ten fiolet to totalnie nie moja bajka, zwłaszcza teraz latem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiły mnie te próbki, aż zajrzałam na ich stronę. Będę mieć ich na oku

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ciekawia te kule a'la meteorki z FM :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty