Nowości... Mac, Rimmel, Jolanta Wagner

Cześć dziewczyny!
Pora na wpis z nowościami kosmetycznymi u mnie ;)

MAC'a w Katowicach otwarli, to teraz będę stałym klinetem :)
Na fanpage Galerii Katowickiej ludzie się skarżyli na nie przyjemną obsługę... mam tam już dwie Panie, które bardzo lubię, jedną z nich jest znana mi od wielu lat Ania Kubica, która szkoliła w Biar Beauty Group u Agnieszki Brody, więc na pewno profesjonalnie z makijażu Wam doradzi:)

Żelowy cień/liner do brwi
Baza matująca
wkład różu Fleur Power
wkłady cieni Satin Taupe, All that glitters, Plumage
Rimmel jak zwykle rozpieszcza paczkami z zaskoczenia :) Tym razem baza matująca Stay Matte i róż w kremie Stay Blushed w kolorze Touch of berry:)
A na koniec błyszyk i pomadka marki Jolanta Wagner, które wygrałam w rozdaniu na fanpage Ladymakeup:)  Miałyście do czynienia z tymi kosmetykami???
:)

Komentarze

  1. Mnóstwo dobroci :))
    Śliczne kolorki :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Cienie z Maca wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo ciekawych nowości :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z kosmetyków nie znam - i oczywiście każdy z nich z radością bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Maczki boskie :-) Ja tam na obsługę katowickiego Maca nie mam co narzekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez sie ciesze z MACa w Katosach :D Wreszcie odwaze sie zakupic jakas szmineczke bo po swatchach w necie mialam obawy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. myslisz nze eyeliner z maca wytrzyma nawet na mega tlustej powiece?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem :) nie mam pojęcia niestety... ten produkt do brwi, który jes powyżej na tłustej skórze też się super trzyma :) Ale eyeliner z MACa miałam już dawno temu, powalić mnie nie powalił z tego co pamietam, ale był fajny.

      Usuń
  8. Ludzie to zawsze muszą ponarzekać na obsługę... Byłam tam tuż po otwarciu, ot tak sobie zajrzeć i najprawdopodobniej na panią Anię trafiłam bo cały czas myślałam skąd znam tę twarz. W każdym razie wyszłam ze sklepu oczarowana obsługą, pełnym profesjonalizmem, produktami oczywiście no i z zakupami w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie cudne! Mam Satin Taupe ( w sumie to jedyny cień MAC, jak mam) i jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mac w katosach :-)
    Ps. Ania juz nie szkoli u Agnieszki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzą mi się produkty z MAC'a..ale jeszcze nie są na moją kieszeń:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli gdzie można kupić np. szminkę MAC ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szminkę z MAca? w salonie MAC (katowice, kraków, wrocław, warszawa), lub online :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty