Miesiąc w zdjęciach ;)

Cześć dziewczyny :)
Jak tam majówka Wam minęła? Do mnie przyleciała przyjaciółka z Dubaju więc nadrabiamy czas i się bawimy:)
artystyczne selfie :D 
Jako, że ostatnio popularny jest tydzien/miesiąc w zdjęciach z tel, postanowiłam wrzucić coś podobnego i ja :)
1. Malowanie do plenerowej sesji grupowej w WPKIW.
2,6,7,8. Z moją kochaną córą :)
3. Obcinamy włosy! Bardzo polecam w Chorzowie salon mojego kumpla, Pracownia fryzjerska Łukasz Golf :)
4. Moja córa z Krysią, czyli duet nierozłączny.
5. Dziaranie! W końcu zdecydowałam się na poprawienie i dokończenie tatuaży na plecach :) Oczywiście Silesia Tattoo w Tarnowskich Górach!
9. Selfie z tatuażami :D
10. Z moją kochaną przyjaciółką Agą, która przyleciała z Dubaju świętujemy rozpoczęcie majówki w Coolerze i Endrorfinie.
11. Twister!
12. Piękny widoczek w Leśnicy k.Opola - zrobiłam w trakcie mojego pierwszego biegania w życiu :D 5,23 km na pierwszy raz :) 
13. Best Friends Forever Rings - prezent od Agi :)
14. Grupowe z imprezki.
15. Lody w Grycanie - pyszcze z jogurtem i musli :) 
16. Kupiłam wczoraj rolki nowe i dziś z Agą przebyłyśmy 21 km!!  Jutro powtórka :) 


Lubicie takie wpisy?:) 

Komentarze

  1. fajnie , szkoda ze dokładnie nie widać zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołe zdjęcia :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubimyyy tylko zdjęcia mogłyby być większe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wpis! Tez bym pojeżdziłą na rolkach, właśnie marudziłą mężowi, żebyśmy sobie kupili i jeżdżili razem choćby w weekendy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty