HEAN - cienie do powiek

W zeszłym tygodniu dostałam paczuszkę od firmy Hean - zresztą jak wiele innych blogerek, w większości dostałyśmy te same, bądź bardzo podobne kosmetyki :) skład paczuszki można zobaczyć TUTAJ.

Dostałam 2 wypiekane cienie do powiek Colour Celebration.
284- Turquoise
282 - Sparkle Night


Te cienie można kupić tutaj - 10,99 zł za sztukę.
Mamy 9 kolorów do wyboru :)
Na cieniach nie ma podanego składu, ani wagi cieni - więc na ten temat wypowiedzieć się nie moge. Jednak cienie są dość duże ;)
Oba kolory są prześliczne, ładnie komponują się razem jak i z innymi cieniami.
To w sumie mało ważne jeśli chodzi o cienie, ale mają całkiem przyjemny pudrowy zapach.
Kolor Sparkle night to zimny granat, połyskujący delikatnie srebrzystymi drobinkami, metaliczny - polecam nakładać go na mokro, bo na sucho nie daje realnego efektu, tylko daje lekką poświatę - więc krycie na sucho słabe, ale na mokro rewelacyjne :)
Kolor Turquoise to prześliczny turkus, mieni się srebrnymi i złotymi drobinkami, mocno perłowy. Ten już nakłada się idealnie i na sucho i na mokro, pigmentacja bardzo fajna, jest dużo bardziej miękki niż ten cień powyżej.
Cienie łatwo się rozprowadzają, łatwo łączą sie z innymi, łatwo stworzyć idealnie przejście między kolorami.
Zaskoczyła mnie ich trwałość - po 4 h (co widać na zdjęciu) praktycznie się nie zmieniły, minimalnie tylko było coś widać w załamaniach - a nakładałam cienie bez żadnej bazy przedłużającej trwałość; gdy zmywałam makijaz minęło 11 godzin od zrobienia makijazu - kolory na powiekach dalej było widać i to całkiem dobrze, cienie sie trochę zrolowały i zaczeły prześwitywać w niektórych miejscach, ale jak na 11 h bez żadnej bazy to całkiem dobry wynik :)





I jak wam się podobają kolorki?
Zapraszam do zakupów Hean, i na bloga: http://heankosmetyki.blogspot.com/

Przypominam o trwającym rozdaniu :) a za kilka dni recenzje kosmetyków EDM i LL :)

Komentarze

  1. Bardzo ładne kolorki, w ogóle bardzo lubię tą firmę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory ładne, a makijaż jaki śliczny! ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są, bardzo ładny makijaż.
    Byłam właśnie ciekawe jak wyglądaja na powiece, i są na prawdę w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolory, a makijaż ...rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolorki,choć niezabardzo lubię wypiekane cienie,to jednak w tej cenie warto by spróbować:-)
    B.ładny makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze to ja sie tez spodziewalam czegos lepszego i zdziwilam sie jak zobaczylam te wszystkie makijaze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio właśnie polubiłam cienie tej marki, ponieważ są bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się niebieskie makijaze, ale jakoś nie u siiebie, chyba dlatego że nie potrafie nimi manewrować :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne kolory! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło, jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty