Współpraca EDM + recenzje pędzli

Ten tydzień okazał się dość szczęśliwy ;) Poza paczuszką z kosmetykami Hean i Lily Lolo, dostałam również wczoraj paczuszkę z kosmetykami Everyday Minerals ;)
W paczce znalazłam:
-pędzel do podkładu i różu
-5 małych opakowań(próbki) róży do policzków
-3 pełnowymiarowe podkłady: rozświetlający, matujący, korygujący
Jako iż jest to druga firma z kosmetykami mineralnymi które mam testować - na końcu swoich recenzji zrobię porównanie, ale zanim to nastąpi czeka mnie recenzowanie poszczególnych produktów :)




Jako, iż nie lubię zakładać co chwilę to nowych postów, połączę ten post z recenzją pędzli, które dostałam w tym tygodniu od firm współpracujących :)
Będzie to pędzel Super Kabuki od Lily Lolo, oraz Foundation Brush & Angled Blush Brush od Everyday Minerals ;) Klikając w nazwy pędzli wejdziecie na stronę  przedmiotu w sklepie, gdzie znajdziecie ich pełny opis:)


SUPER KABUKI Lily Lolo
cena:  79.90 zł
wysokość pędzla 7 cm, wysokość włosia 4 cm, średnica włosia od góry to ok 5 cm;
Przyznam się szczerze, że zawsze chciałam sobie kupić taki pędzel kabuki, ale nigdy nie było potrzeby bo nie stosowałam kosmetyków mineralnych. Teraz miałam w końcu okazję to wypróbować na własnej skórze razem z podkładami mineralnymi Lily Lolo.  Pedzel jest z włosia syntetycznego oczywiście. Jest śliczny, włosie jest ułożone bardzo gęsto, jest miękkie i sprężyste. Dół pędzla jest wykonany z bardzo trwałego tworzywa, raczej ciężko to zniekształcić. Zabrzmi to może jak zwierzenie 12-latki, ale pędzel fajnie wygląda w łazience na półce :D ten napis Lily Lolo taką fajną czcionką bardzo go ozdabia :P
Pędzel jest bardzo przyjemny dla skóry twarzy, łatwo nabiera produkt prawie całą swoją powierzchnią, łatwo rozprowadza się nim podkład po całej twarzy, podkład wciśnie się w każde miejsce w naszej skórze :) Ciężej jest tym pędzlem jednak dotrzeć np pod oczy, tu akurat by sie przydal 2 razy mniejszy pędzelek :)
Nakładałam również tym pędzlem róż - udało się mimo takich dużych rozmiarów pędzla, i to właśnie dzięki nim da sie róż idealnie rozetrzeć na twarzy. Na chwilę obecną stwierdzam że pędzel się łatwo czyści, , sypkie kosmetyki łatwo sie z niego wytrzepują pozostawiając pędzel z "czystym" włosem, płynami do czyszczenia pędzli łatwo je doprowadzić do idealności. Pędzla jeszcze nie prałam bo nie miałam potrzeby, ale myślę że będzie to równie proste.

ANGLED BLUSH BRUSH Everyday Minerals
cena: 44,90 zł
długość pędzla: 12 cm, w tym włosie ok 3 cm
Syntetyczny pędzel do różu ze skośnym włosiem. Pędzle EDM nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego!
Pędzel jest na grubej drewnianej lakierowanej rączce, idealnie wpasowywuje się w dłoń. Włosie jest przemiłe w dotyku, jedwabiste, bardzo mięciutkie (w żadnych pędzlach normalnych do różu nie ma takiej miękkości włosia :) ten bardzo przypomina pędzle kabuki). Skuwka jest bardzo dobrze osadzona i twarda, myślę ze pędzle szybko nie ulegną destrukcji (o ile to w ogole kiedyś bedzie miało miejsce bo wydają się bardzo solidne).
Bardzo fajnie nakłada się pędzlem róż, jednak trzeba sie troszkę wprawić, bo włosie jest strasznie miękkie i przy delikatnym dotknięciu skory już się załamuje - na szczęscie jest na tyle gęste, że specjalnie to nie utrudnia aplikacji.
Teraz kilka zdjęć tego pędzla (od razu z pędzlem do podkładu) , oraz porównanie jego włosia z włosiem pędzla Super Kabuki.



miękkość włosia obu pędzli EDM


FOUNDATION BRUSH Everyday Minerals
cena: 42,90 zł
Długość pędzla 18,7 cm, w tym włosie: 3,5 cm
Pędzel płaski do podkładu z syntetycznego włosia, wykonany równie solidnie co pędzel powyżej. Włosie jest mega miękkie i sprężyste, mam tez taki pędzel do podkładu z Inglota i Lancrone - nie ma porównania jeśli chodzi o miękkość, tamte 2 można uznać za sztywniaki :P  Jako iż kosm etyki mineralne są w postaci sypkiej, w tym podkłady również, postanowiłam najpierw spróbować nałożyć sypki podkład tym pędzlem - i udało się, bardzo równomiernie nakłada produkt, nie pozostawia żadnych smug (choć nie wiem czy w produktach sypkich smugi są możliwe w ogole;p). Ciężko by mi było zdecydować czy wolę nakładać podkład mineralny pędzlem kabuki czy takim flat topem, po tym płaskim bardziej mi sie podoba efekt, pędzlem kabuki działa się szybciej. Próbowałam też nałożyć zwykły płynny podkład tym pędzlem, i również zdał egzamin :) z tym, że pędzel z EDM robi dużo cieńszą warstwę podkładu na twarzy niż np pędzel z Inglota. Zdjęcia pędzla powyżej, poniżej porównanie tego pędzla z pędzlem z Inglota 21T.



Już za kilka dni recenzja podkładów i róży Lily Lolo, następnie jakaś recenzja kosmetyków Hean, a potem Everyday Minerals :)

Komentarze

  1. ciekawie wyglądają te pędzle, ale cena jak dla mnie o wiele za wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :)
    Pędzle wyglądają ok, ale jak dla mnie cena za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, nie jest to najniższa suma za pędzle, ale z drugiej strony wysokie ceny to ma MAC, SMASHBOX, MAKE UP FOREVER... a te ceny tutaj uznałabym w tym wypadku za przeciętne :)

    Duże pędzle kabuki to w ogole cięzko tanie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. pędzle wyglądają imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulację, zazdroszczę pędzli;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) Musisz miec naprawde popularnego bloga ;) moze tez sie kiedys takiego dorobie ;D pozdrawiam :) pedzelki sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pędzle! chciałabym takie oj chciała..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pędzle :] i gratuluję współpracy!

    Wiesz z listem poleconym jest tak, że nic się z Nim nie zrobi jeśli zaginie, wiem to z doświadczenia - stąd właśnie moje obiekcje. List zwykły priorytet (koperta bąbelkowa) idzie średnio 3 dni, natomiast list polecony ma inną drogę do przebycia (tłumaczyła mi to kobietka w royal mail, której uświadamiałam że zgubiono moją przesyłkę a numer nadania nie pozwala mi jej śledzić tak jak powinien) - taka przesyłka idzie do 2 tygodni nawet (i więcej). Pani w PP powiedziała mojej Mamie, że tak naprawdę nic nie może zrobić, bo po przekroczeniu granic PL nic nie mogą zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  9. informuję, że rozdaniowa paczuszka już do mnie dotarła ;) http://siiia.blogspot.com/2011/08/wygrana-z-rozdania-matleeny.html dziękuję Ci bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. fakt, trochę tego jest ;) po prostu wrzuciłam do blogrolla wszystkie blogi, które obserwuje, żeby nikt się nie czuł pokrzywdzony ;)

    tak się przyglądam tym twoim pędzlom i coraz bardziej mi się podobają. nawet na zdjęciach wyglądają na mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sia - bo są ultra mięciutkie! polecam z czystym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie brakuje takiego kabuki, cudowna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty