WSPÓŁPRACA **SYNESIS**


W lipcu napisałam do firmy SYNESIS maila z możliwością współpracy  - udało się :)
Korespondencję prowadziłam z Panią Marią Rutką, której dziękuje za tak dobry kontakt mailowy.

Dzisiaj współpraca namacalnie się rozpoczęła :) Paczuszka z kosmetykami marki Synesis dotarła :) Napisałabym, że zaskoczona byłam pięknym pakowaniem kosmetyków - ale patrzavc po innych blogach z którymi firma współpracuje było to do przewidzenia :)
W paczce znalazłam :
-Krem z kwasami AHA 50 ml
-Glinkę marokańską 40 g
-próbkę zapachu Party




Od dzisiaj zaczynam stosowanie kremu z kwasami AHA - po jakimś czasie napisze recenzję, bo najpierw chciałabym zobaczyć jakieś efekty :) Glinkę myślę że lada dzień wypróbuje :)  Zapach opiszę razem z recenzją glinki :)


PS: Przypominam że jeszcze do 6 sierpnia trwa konkurs Stargazer! Lada dzień jeszcze zaległa recenzja cieni do powiek firmy Stargazer :)

Komentarze

  1. ciekawa jestem kremu, bo glinkę mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nawiązałam z nimi współpracę:) Niestety na paczuszkę muszę czekać do września, ale czuję, że warto:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego słyszałam i naczytalam się u innych o tej marce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzje kremu i zapachu:) glinke przetestowalam - jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, ja juz swoja paczke dostalam i mam nadzieje, ze za jakis czas dostane kolejna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez podjelam z nimi współprace . ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ano, to chyba firma która z wieloma blogerkami podejmuje współprace, i nie mają wielkich wymagań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. glinkę testowałam i byłam zadowolona :)
    Koniecznie napisz coś o tym kremie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty