Nowe współprace :)


Bardzo mi miło Was poinformować, i mnie samej tym bardziej miło, że podjęłam współpracę z dwoma nowymi firmami ;)
Przyszły do mnie dzisiaj 2 paczuszki - jedna z firmy HEAN, druga z kosmetykami LILY LOLO :)


Firma HEAN, wysłała mi do zrecenzowania:
2 lakiery do paznokci Colour Obsession
2 błyszczyki do ust Colour Obsession 3D effect
2 wypiekane cienie do powiek Color Celebration

Firma COSTASY, dystrubutor kosmetyków mineralnych Lily Lolo wysłała mi:
-pędzel Super Kabuki
-podkład mineralny Lily Lolo
-róż mineralny Lily Lolo
-5 szt cieni mineralnych Lily Lolo
oraz wiele saszetek/próbek z kolorówką podkładów, róży, rozświetlaczy i bronezerów.
Jestem prze mile zaskoczona taką ilością kosmetyków :)


Bardzo dziękuje za zaufanie obu firmom :)
A wam wszystkim polecam obserwowanie mojego bloga, już w tym tygodniu pierwsze recenzje owych kosmetyków!
I przypominam o rozdaniu :)

UPDATE:
Właśnie dostałam maila ze sklepu Everyday Cosmetics że chętnie nawiążą ze mną współpracę i już dziś wysyłają do mnie kosmetyki :) więc będzie więcej nowości! 

Komentarze

  1. Gratuluję współpracy :) Już nie mogę doczekać się recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) czekam na recenzje :)

    www.sunshine12153.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, strasznie bym chciala wspolpracowac z Costasy, marzenie. Jestes ogromna szczesciara, wiesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. KOMESTASIA - czyli wg Ciebie nie łatwo nawiązać z nimi współprace? ;)

    ja też się ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy, zwłaszcza z firmą Costasy :) aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedz mi prszę, co trzeba zrobić, żeby nawiązać współpracę z jakąś firmą?
    Te dwie wyglądają bardzo zachęcająco :) Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję współpracy!!!
    Super!
    Z niecierpliwością czekam na recenzję ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) gratuluję współpracy! ja dzisiaj dostałam paczuchę od Hean z tymi samymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gunia - po prostu do nich napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze kosmetykow lili lolo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty