Będę uczyć! + nowa współpraca + KONKURS!

Dzisiaj troche napisze bardziej prywatnie, muszę się pochwalić :D
Otóż byłam dzisiaj na rozmowie o pracę w policealnej szkole AP Edukacja w Katowicach  - i od niedzieli będę prowadziła tam wszystkie KURSY WIZAŻU (30-godzinne, jednodniowe).
Niestety bez uprawnień pedagogicznych nie mogę prowadzić normalnych zajeć w policealnych szkołach, ale na szczeście mogę chociaż kursy :D niezmiernie się cieszę :D
Po nowym roku pójdę na kurs pedagogiczny :) Muszę też w końcu zdać prawo jazdy :)
W niedalekiej przyszłości pójdę również na szkolenie ze zdobnictwa paznokci a także z makijażu pośmiertnego. Oj planów mam dużo - trzymajcie kciuki bym wszystkie zrealizowała :)
No i zapraszam na kursy wizażu do katowickiej Ap Edukacji :)  Mam nadzieję, że dobrze sprawdzę się w roli nauczyciela :)

Podczas przygotowań Anety do ślubu :)
**************************************

No i przyszła pora na kolejną współpracę.
Tym razem udało mi się podjąć współpracę ze sklepem Morze Urody :) Wprowadzili nową markę kosmetyków mineralnych: LADY MINERAL :)
Do testów na chwilę obecną dostałam:
-Nawilżający krem na dzień
-Mineralny żel pod prysznic o zapachu wanilii :)

I teraz dla Was KONKURS!
1. Trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Trzeba polubić na facebook'u Morze Urody :) (jeśli ktoś fb nie posiada to trudno, może wziąć udział - ale mam nadzieję, że takich osób bedzie bardzo mało)
3. Wymyślić i pod tym postem napisać HASŁO REKLAMOWE DLA MARKI LADY MINERAL - wymyślcie jakieś zdanie, które waszym zdaniem najlepiej tą markę kosmetyków mineralnych zareklamuje, więcej o kosmetykach dowiecie się na stronie sklepu.
4. Termin nadsyłania zgłoszeń 27 grudnia 2011. Wyniki ukażą się do końca roku.
5. Nagrodą dla osoby, która napisze najlepsze hasło reklamowe będzie dowolnie wybrany kosmetyk marki Lady Mineral ze sklepu Morze urody (nagroda będzie wysłana prosto ze sklepu).

Komentarze

  1. Szkoda tylko że AP - edukacja nie zachwyca poziomem nauczania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o, bedziesz uczyc, napewno zarazisz swoja pasją sporo osob!
    ja prawko zdalam za 6 razem w lipcu i do konca zycia bede wychwalac mojego egzamiantora :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż pośmiertny zabrzmiał strasznie... Przybliż mi temat proszę. Gdzie taki kurs można zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania wyglądała pięknie :))

    zapraszam Cię na rozdanie - http://fashionery.blogspot.com/2011/12/international-birthday-giveaway-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za zrealizowanie wszystkich planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. myśle,ze praca idealna dla ciebie :)
    painted-sheet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio dużo konkursów u ciebie :)
    a te kursy jak są jednodniowe to chyba więcej niż 24h to nie da rady ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Częsciej prosze takie posty prywatne :) A swoją ambicją dajesz mi dozę motywującej zazdrości :)
    Eweska.. poziom nauczania zależy chyba własnie od wykładowcy....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja robię właśnie przygotowani epedagogiczne, w czerwcu mam koniec, nie mogę się doczekać, aż skończę, bo umieram. ;)

    Za Ciebie trzymam kciuki i serdeczni eubolewam, ze mam tak strasznie daleko do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten makijaż pośmiertny mnie przeraża choć wiem, że już o tym wspominałaś

    A kursów gratuluję :)

    Nad hasełkiem się pomyśli

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, makijaż na zdjęciu jest piękny :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, mam przeczucie, że będziesz bardzo kompetentnym, ale wymagającym nauczycielem :) Gratuluję i trzymam kciuki za resztę planów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje:) no ten makijaz posmiertny mnie zmrozil:D Ty tak powaznie?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdawaj na B! ja też idę. zapisałam się już :P a co do makijażu pośmiertnego... ja bym nie wytrzymała przy trupach, zbyt wrażliwa na to jestem. Więc życzę Ci wytrwałości i żelaznych nerwów. Co ja plotę, Ty takie przecież masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się z Vexgirl, makijaż pośmiertny brzmi strasznie brr...ciekawa jestem na czym on dokładnie polega i czym sie rozni od tego dla zywych

    OdpowiedzUsuń
  16. EWESKA - to jaki ta szkoła ma rzekomo poziom mnie nie interesuje. Ważne jest to jak nauczać będę ja, inni mnie nie obchodzą. A ja wiem jaką mam wiedzę i czego mogę nauczyć :)



    DZIEWCZYNY, NIE ZAPOMINAJCIE O KONKURSIE!

    OdpowiedzUsuń
  17. A co do makijażu pośmiertnego - szczęście moje jest takie, że akurat z 3 miejsc Polski w którym tanatokosmetyki uczą, jedno z nich jest u mnie w Chorzowie :D czyli mam rzut beretem :D

    Kufer z kosmetykami i akcesoria trzeba mieć całkiem inne, niektóre ze względu na właściwości - bo zawierają formalinę, której na żywym użyć nie można - a inne ze względu na higienę i profesjonalne podejście malując i żywych i martwych, by tym żywym nie wyrządzić krzywdy - bo zdarzały sie na świecie przypadki zarażenia trupim jadem (kadaweryną).
    Ale ja planuję zrobić wszystko, by było to na jak najwyższym poziomie, i by takie sytuacje nie miały miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Napisałam jaki jest tam obecne poziom, nie twierdze że Matlena będzie uczyć na takim samym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  19. to może się wybiorę do Ciebie na taki kurs wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurcze makijaż pośmiertny?? gratuluję odwagi moja droga:) i gratuluję kursu oczywiście:)




    zapraszamy do nas:*
    http://easystylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana gratuluje :) chętnie wybrałabym sie do CIebie na zajęcia , szkoda tylko że mieszkam jakieś 700km od Katowic :*
    Co do makijażu pośmiertnego, to chętnie sama bym zajęła się czymś takim. Co prawda troche bałabym sie na początku ale w końcu to tylko makijaż a jak kolwiek to brzmi lepiej zmarli ludzie wyglądają w makijażu, zresztą tak samo jak żywi, a zmarłych chce sie zapamiętać dobrze, tak mi sie wydaje :)

    Co do konkursu, to niestety nie bardzo umiem wymyślać slogany ale może
    "Najlepsze dla skóry, najlepsze dla Ciebie - Lady Minerals" albo "Uwolnij swoje piękno"
    obserwuje jako Cat Girl
    mój mail: catgirl92r@gmail.com
    niestety nie mam fb

    OdpowiedzUsuń
  22. z chęcią poszłabym sobie na kurs wizażu ale niestety mieszkam na takim "zadupiu", że żadnej szkoły wizażu w okolicy nie znajdę, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  23. heh...mogłabyś mnie uczyć makijażu!!! co do makijażu pośmiertnego przeczytałam komentarz Twój - bardzo intrygujące i interesujące - mam nadzieję, że napiszesz jakiś osobny wpis na ten temat :) co do konkursu ja wciąż pamiętam i na pewno się zgłoszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. GRATULUJĘ!
    Chciałabym chodzić na twoje lekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @MATLEENA make up: jeden kwiatek ma ok. 8 cm średnicy, a składa się z 12 kwiatków. Wychodzi tak ponad 12 cm długości.

    OdpowiedzUsuń
  26. Denerwuje mnie to, że można się świetnie na czymś znać, ale niewiele zdziałać bez kursu pedagogicznego, a ktoś mający marną wiedzę z dziedziny chemii/makijażu, ale za to mający ukończoną pedagogikę, może tego uczyć...

    OdpowiedzUsuń
  27. Hasło na konkurs : LADY MINERAL - Bądź piękna NATURALNIE.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze chciałam by'c patologiem ale mi nie wyszło i eż ostatnio zastanawiałam się nad makijażem pośmiertnym... Ale muszę to jeszcze przemyśleć...

    super że będzieszuczyć chxetnie bym się do ciebie wybrała tylko trochę daleko...

    OdpowiedzUsuń
  29. zglaszam sie:)
    obserwuje jako monica
    na fb lubie jako monika hytr..oś
    mail:monia.hytros@gmail.com

    Niestety nie jestem pionierem w wymyślaniu haseł i raczej słabo mi to idzie ,ale spróbuję:

    Lady Mineral - Naturalne, egzotyczne piękno w zasięgu Twojej ręki

    albo

    Z Lady Mineral codziennie możesz poczuć się jak na wakacjach

    albo

    Bądź Lady Mineral - bądź naturalnie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje propozycje :)
    Lady Mineral - piękno płynące z natury.
    Lady Mineral - bo piękno płynie z natury.
    Lady Mineral - naturalnie, mineralnie.
    Lady Mineral - czerpiemy z natury to, co dla Ciebie najlepsze.

    Co do makijażju pośmiertnego to czytałam kiedyś artykuł o tym w jakiejś gazecie, ciekawa sprawa. Pamiętam, że kobieta wypowiadająca się wtedy w tym temacie miała sporo problemów, bo jej żywych klientów bardzo odstraszała wizja tego, że mogą być malowani tymi samymi narzędziami czy kosmetykami....

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Coś dla ciała i dla duszy? Lady Mineral Morze Martwe dla Ciebie poruszy..
    2.
    Lady Mineral - obudzi w Tobie naturę!

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię fb jako Obsession blog
    Obserwuję Twój blog jako Obsession

    Hasła:
    1/ "Morze urody! Atelier Twojego naturalnego piękna"

    2/ "Morze urody! Pracownia dla Twojego piękna"

    3/ "Morze urody! Popularyzuje naturalne piękno"

    4/ "Morze urody! Blisko natury. Naturalne kosmetyki, naturalne piękno, naturalna Ty"

    5/ "Morze urody ! Bierze na warsztat Wasze naturalne piękno"

    6/ "Morze urody - na fali piękna"

    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. KONKURS ZAKOŃĆZONY!!

    Wyniki w sobote -7.01.2012

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty