nowy tatuaż + nowe współprace;)

No i jest, mój nowy tatuaż, ktory dostałam w prezencie urodzinowym od moich przyjaciół ;)
Projektowała: Maja Ogonowska
Tatuował: Wojciech Mes w Silesia Tattoo w Tarnowskich Górach - POLECAM!
Zajęło to niecałe 3 godzinki ;) Zdjęcie zaraz po dziaraniu. Tatuaż oczywiście związany z moim zawodem:P
oczywiście tatuaż jest umiejscowiony na przedramionach,pod zgięciem ;)


********************************************

A teraz nowe współprace.
Na początek miły, niespodziewany prezent, kolejna paczuszka od Pachnącej Szafy ;)
Kolejna paczuszka to kosmetyki od Vipery ;)

I ostatnia, największa paczka, którą dostałam dzięki współpracy z Magazynem DROGERIA ;) Współpraca się świetnie zapowiada, kosmetyki bardzo różnorodne i różnych firm, poznamy markę Delarom i inne ;) niebawem recenzje ;)
A dodatkowo chciałam Was poinformować, i tym samym zaprosić do zakupów w sklepie MAKE UP MARKET - są tam obecnie duże promocje i zestawy świąteczne, możecie zaoszczędzić nawet 20 zł!

Komentarze

  1. świetne współprace, a tatuaż jest odważny i ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważna jestes ;) ale podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowych współprac :) Tatuaż bardzo odważny, ale ładny (super projekt i wykonanie, twórczość Mai podglądam od jakiegoś czasu na jej blogu (i jej mamy ;d) i zazdroszczę jej talentu :) ).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny tatuaż, wykonanie boskie! Wiem, jak trudno trafić do dobrego tatuażysty, to dzieło jest naprawdę pierwsza klasa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jaaa jaki świetny tatuaż i współprace. Musisz być zadowolona hm? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow gratuluje swietne wspolprace tez chce:(
    z pachnaca szafa ostatnio nawiazłam:)dostałam krem, piekna mydeliczke

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna dziarka :) ja chętnie zrobiłabym sobie na łopatce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wzór na tatu ;))
    Oj pokusiłaś teraz i ja będę myślała o kolejnym :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Tatuaż jest mega !!! :)
    Fajnych masz przyjaciół , taki prezent, super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem Twoich współprac! :) będę zaglądać do Ciebie częściej bo można się wiele ciekawego dowiedzieć z Twoich recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bym sobie tatuażu jak na razie nie zrobiła, ale podobają mi się. Ten wzór jest ciekawy i dość odważny, ale fajny :D.
    Gratuluję tylu współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny tatuaż, szkoda ze ja nie mam tyle odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mesi to najlepszy wybór:)jak pisałaś ze masz w planach tatoo to nawet chciałam Ci go polecić:) ale widze ze wiesz gdzie sie zgłosić po małe dzieło sztuki:)pozdrawiam D.tatuaż cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się nowa dziarka:) Też planuje nową, wszystkiego naj w takim razie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetny tatuaż! bardzo odważny. obserwuję i zapraszam do obserwowania:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty