Masło TSO MORIRI + krem do rąk Elfa

 Na początku chciałam Wam powiedzieć, że cieszę się, że tak wielu z was przypadł do  gustu mój nowy tatuaż ;)

Z recenzjami niestety jestem trochę w plecy przez mój brak czasu i pasujący sie komputer, ale postaram się to nadrobic, bo szuflada z kosmetykami do recenzji pęka mi w szwach!
A dodatkowo chciałam napisać, że przeliczyłam wartość wczorajszej paczki od Magazynu Drogeria i wartość tej paczki przekroczyła 900 zł - jestem niesamowicie zaskoczona!

TSO MORIRI Masło z 24-karatowym złotem:
pojemność:150 ml
cena: ok 39 zł

opis: Masło do ciała z drobinkami złota jest delikatne i kremowe. 24-karatowe złoto spowalnia proces utraty kolagenu oraz elastyny, aby nie odpuścić do zwiotczenia skóry. Stymuluje wzrost komórek doprowadzając do efektu liftingującego. Właściwości przeciwzapalne złota zmniejszają stany zapalne skóry, w wyniku czego spowalniają procesy wydzielania melaniny i redukują plamy starcze. Złoto rozjaśnia i rozświetla skórę. Zwalcza szkodliwe rodniki i nie dopuszcza do przedwczesnego starzenia się skóry, dodatkowo ją nawilżając. Zawarte w maśle drobinki brokatu rozświetlają skórę i dodają jej blasku. Olej kokosowy i migdałów wygładza naskórek i odbudowuje jego warstwę lipidową. Olej migdałowy zmiękcza i dożywia skórę, a kokosowy działa chłodząco i łagodząco. Masło mango jest bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe, które mają prawie identyczną budowę jak kwasy tłuszczowe obecne w naskórku, w związku z tym jest dobrze tolerowane przez skórę, szybko się wchłania oraz przeciwdziała przesuszaniu skóry zatrzymując wodę w naskórku. Wosk pszczeli zabezpiecza skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Witamina E neutralizuje wolne rodniki, które przyczyniają się do przedwczesnego starzenia skóry.

Masło znajduje się w stylowym, metalowym opakowaniu. Masła było  opakowaniu po same brzegi, na zdjęciu już po kilkakrotnym użyciu. Masło ma moim zdaniem kwiatowo-korzenny zapach, mi  się kojarzy z męskimi perfumami - ja jestem zwolenniczką słodkich zapachów i sama bym takiego nie wybrała, jednak moja siostra lubiąca zapachy kwiatowe powiedziała, że zapach bardzo przyjemny. Nie mniej jednak, do zapachu się szybko przyzwyczaiłam, a poza tym szybko ten zapach na skórze znika - przynajmniej tak mi się wydaje. Masło jest bardzo gęste, troche twarde, jednak przy rozsmarowywaniu robi się miękkie  bardzo łatwo się je rozprowadza. Niewielka ilość starcza na posmarowanie większości ciała, masło jest bardzo wydajne!
Masło jest lekko żółtawego koloru, zawiera w sobie drobinki złota, co wygląda oczywiście jak złoty brokat :P Ma tłustawą konsystencję, początkowo natłuszcza, w efekcie końcowym dobrze nawilża skórę. Szybko się wchłania, pozostawiając na skórze złote drobinki - fajny sposób na rozświetlenie się na imprezę, czy na pokazanie opalonej skóry latem ;) O dziwo, nawet pod ubraniami drobinki szybko się nie ścierają, nawet śpiąc ponad 8 h w piżamie, rano drobinek na naszej skórze nadal jest pełno ;) Minusów żadnych nie zauważyłam.
Bardzo polubiłam ten produkt.

ELFA Rumiankowy krem do rąk i paznokci:
pojemność: 100 ml
cena: 6 zł
opis: Regenerujący, łagodzący krem do rąk do codziennego stosowania. Delikatny krem z rumiankiem łagodzi i nawilża skórę. Wyciąg z rumianku ma właściwości antyseptyczne, likwiduje podrażnienia, odżywia zmęczoną skórę. Kompleks z witamin A, E i F przyspiesza regenerację komórek, zapobiega powstawaniu zmarszczek. Allantoina znacznie zmniejsza skłonności do zaczerwienienia. Keratyna, witaminy grupy B wzmacniają płytki paznokci zapobiegając ich łamaniu się i rozdwajaniu. Krem głęboko nawilża i chroni skórę. Preparat działa szybko i skutecznie, łatwo się wchłania, głęboko wnikając w skórę. 

Krem jest w standardowej tubce, opakowanie całkiem przyjemnie,oczywiście z ukraińskimi napisami ;) To co mi się przede wszystkim podoba w tym kremie to jego zapach, troche pachnie rumiankiem, ale trochę czymś innym, czego nie potrafię zidentyfikować. W każdym bądź razie zapach jest bardzo fajny, słodkawo -rumiankowo -ziołowy. I co najważniejsze, długo utrzymuje się na naszych dłoniach!Jeśli chodzi o konsystencję, krem jest białego koloru, konsystencja dość gęsta, taka jakby silikonowa, krem łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania, na dłoniach przez pewien czas pozostaje lekko tłustawy film, ale jest  to krótki czas, a dłonie wtedy są bardzo przyjemne w dotyku, takie aksamitne.
Krem jest świetny do codziennego stosowania, nawilża i wygładza. Nie wiem czy poradzi sobie z mocno zniszczonymi dłońmi,ale do codziennej pielęgnacji bardzo polecam, tym bardziej za tak niską cenę!




****************************************


Dodatkowo chciałam się pochwalić paczką, którą dzisiaj dostałam. To paczuszka z nagrodą za 3 miejsce w konkursie na najlepszy makijaż na portalu blogmakijaz.pl
Tym razem nagrodami były kosmetyki marki Givenchy, tusz do rzęs i kosmetyczka z miniaturami, oto one:

Komentarze

  1. ale super wygrana, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba skuszę się na ten krem do rąk i paznokci :))
    Gratuluję wygranej :)
    w wolnej chwili zapraszam do wzięcia udziału w loterii na moim bl :)
    http://kosmeto-look.blogspot.com/2011/12/loteriaaa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dzisiaj doszła do mnie paczuszka ;d :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej ;)

    mam pytanie ;) mogłabym Ci podesłać foto brwi moich? bo coś mi nie pasuje w nich i nie wiem co ;) ??

    OdpowiedzUsuń
  5. to maslo swietna poswiate ma:)gratuluje wygranej swietne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro zrobię i podeślę bo z tego co wiem to nie mam zdjęcia gdzie mam prostą głowę i widać obie brwi całe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się konsystencja tego masła, widzę, że jest gęste :)
    Bardzo piękna nagroda! Zwłaszcza błyszczyk! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. te masło wydaje się fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty