Makijażowe nowości :)

Już długo nie wrzucałam tu swoich nowych prac... stale recenzje i recenzje :P Więc dziś  dla odmiany troche mojej nowej twórczości :) mam nadzieje, że Wam się spodoba, troche tego jest:)

Na początek, może pochwalę się sesją z Mirellą Szymoniak - edytorial z tej sesji, włacznie z innymi modelkami, wizażystkami i fryzjerkami możecie zobaczyć w grudniowo-styczniowym wydaniu magazynu E!Stilo (do kupienia w empikach) :)  Na zdjęciach poniżej jako modelka: Anna Zawada, stylistka: Justyna Polska, włosy i makijaż mojej roboty:
 Całość edytorialu możecie również zobaczyć tu: Majestic Coldness.
A fryzurka modelki od tyłu wyglądała tak (foto z komórki):


Jeśli chodzi o dalsze nowości, to teraz pora na pozostałe sesje zdjęciowe :)
*Z Krzysztofem Jendrzokiem:
*z Bartkiem Koszowskim:
biżuteria: www.silverkas.blox.pl

biżuteria: www.silverkas.blox.pl
*pozostałe:

*metamorfozy:
*ślubniaki:


To chyba wszystko z nowości ;) Mam nadzieje, że taka sterta zdjęć was nie zanudziła :D
Dostałam też do recenzji kilka nowych kosmetyków od KOSMETYKOMANII przy okazji skladania tam zamówienia, ale o tym w weekend :)
Przypominam o konkursach! Info w prawym panelu bocznym. Pozostało mało czasu :)

Komentarze

  1. uwielbiam oglądać zdjęcia z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z e!stilio fajne, zwłaszcza fryzura.
    A gdzie były zdjęcia robione bo coś mi miejscówka znajoma :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Ty jestes zdolna! jestem pod ogromnym wrażeniem, bo Twoje prace sa niesamowite! zwłaszcza pierwsza sesja mi sie podoba! włosy, makijaż, cały klimat- super :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Metamorfozy mnie zawsze powalają !Super ! Najbardziej widać na nich Twoj talent bo wiadomo-nie sztuka poprawiac ładne ...sztuka to czemuś normalnemu nadać niesamowite znaczenie i wydobyć to co najpiekniejsze .Potrafisz to :)

    p. s
    z innej beczki . Możesz nam zdradzić czy w swojej pracy spotkalaś jakieś znane szrokiemu gronu modelki itp ? ot taka ciekawska jestem ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. eweska - jakiś park w sosnowcu :P

    mamibelcia - chyba jednak nie miałam jeszcze okazji pracować z nikim bardzo znanym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, park koło mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja zachwyciła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. eh swietne , chcialabym umiec tak malowac gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Modelka z e!stilo boska :) I ta z 13ego zdjęcia od dołu też świetna.
    Makijaże jak zawsze niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam relacje z sesji zdjęciowych o charakterze artystycznym. Tutaj dopuszczalne są fantazyjne upięcia i makijaże, które uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny, co za piękne zdjęcia, niektóre sesje są po prostu powalające, strasznie mi się podoba!!! Ale pierwsza - arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuper prace !!! :)
    Jeej, moim marzeniem jest sesja z modelkami do magazynu ..! :)
    A Twoje metamorfozy KOCHAM ! :) Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty