FIRMOO Glasses :)

Cześć!
Po tylu wpisach o okularach Firmoo jakie widziałam tu na blogach, przyszła pora i na mnie :) Sklep Firmoo zaoferował mi okulary i postanowiłam skorzystać :) Jako, że nie noszę okularów, nie mam żadnej wady, ani też nie widzę sensu noszenia przeźroczystych szkieł, wybrałam okulary przeciwsłoneczne, które wiem, że użyję :) 
Sklep ma dość szeroką ofertę okularów damskich, męskich, unisexów, w przeróżnych oprawkach i kolorach do wyboru :) Ja swoje przeciwsłoneczne wybrałam spośród prawie 30 wzorów :) 
Powiem szczerze, że byłam trochę przerażona wybierając okulary - no bo nigdy nie zamawiałam przez internet i skąd mam wiedzieć czy mi będą pasować, no ale o dziwo się udało :) 
Wybrałam model OTO3537 czyli pełne okrągłe ramki, u nas tzw. muchy :D Postawiłam na klasykę, czyli czarny kolor :) 
Cena tych okularów to 49 $ (nie całe 150 zł):
 Okularki przyszły solidnie zapakowane, z plastikowym opakowaniem, firmową sakiewką na te okulary no i ściereczką do czyszczenia :) Co zaskoczyło mnie najbardziej to to, że dodatkowo dołączony jest breloczek z śrubokrętem i dodatkowe śrubki :) Super!
 Okulary są bardzo solidnie wykonane, jestem w 100 % zadowolona :) To akurat taki kształt, w którym się dobrze czuje, wymiarowo też wszystko mi pasuje :)
 Każdy z Was może zamówić pierwszą parę okularów całkowicie za darmo, pokrywając jedynie koszty wysyłki do Polski!
Więcej informacji tutaj: http://www.firmoo.com/free-glasses.html

***
Big thanks for FIRMOO! The glasses are great, solid made, great packed! I'm very surprised that there is added pendant with screwdriver and a few screws :) Go to Firmoo site and get free glasses! It worth! :)

Komentarze

  1. Fajne oprawki, ładnie dobrałaś je do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. twarzowo :) gratuluję recenzji w gazetce Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te okulary :) Widzę, że przysłali Ci także śrubeczki. Mi nie dodali ich do żadnego zamówienia okularów korekcyjnych :/

    OdpowiedzUsuń
  4. This blog has got a lot of really helpful stuff on it! Cheers for sharing it with me!
    jeux onlines

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, ze i Ciebie Firmoo dopadło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowe sa te okularki .... ja wybralabym sobie taki sam model.... swietnie wygladaja!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowe włosy <3 Różowe lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne są te okulary :-) Ślicznie Ci w nich :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty