Paczuszki... ;)

Cześć!
Co prawda, tego posta powinnam zamieścić tutaj już jakiś czas temu, ale niestety moje blogowanie ostatnimi czasy wyglądało bardzo kiepsko ;/ Nastały czasy większej ilości czasu i pomału będę nadrabiać :)
Teraz pora na pokazanie Wam kosmetyków, które dostałam do testów :)
Na początek nowe minerałki, o których wcześniej nie słyszałam, czyli marka EARTHNICITY!! Znacie? Używałyście?
 Do testów otrzymałam zestaw startowy(cena regularna 129,90 zł, obecnie promocja: 99 zł!!) w skład którego wchodzą 2 odcienie podkładu, korektor, jedwabny puder wykończeniowy i pędzel kabuki :)
Kolejną paczuszką, która mnie uradowała są kosmetyki MAKE UP ATELIER PARIS ze sklepu Folaroni :) Obecnie MAP wprowadził dużo nowości kosmetycznych, co mnie bardzo cieszy :)
 Do testów dostałam podkład HD w kremie, trwały kremowy cień do powiek, kamuflaż w kremie, a także najnowsze pomadki, które mają mieć podobno niesamowitą trwałość:) Do tego jeszcze pomarańczowy wkład farbki fluo :)
Agencja Werner i Wspólnicy jak zwykle rozpieszcza kosmetykami FARMONY :) Tym razem świąteczny zestaw:
Kolejną paczuszką jaka do mnie dotarła to paczka od ADONIA ORGANICS, która była dla mnie totalnym zaskoczeniem :) Do testów dostałam krem Athena 7 minute lift. Wypróbowałam dzisiaj i muszę stwierdzić, że jestem zszokowana efektami :) Postaram się go zrecenzować dość szybko, bo może któraś z Was się skusi na prezent dla swojej mamy :)
Dodatkowo sama sobie sprezentowałam 2 produkty ZOEVY, lubicie ich pędzle?:)

Komentarze

  1. No proszę ile cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale prezenty!! zazdroszczę i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tego! Świetne produkty. Ciekawi mnie podkład hd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, ja jeszcze nie słyszałam o tej firmie:( W wolnej chwili, zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) Mam nadzieję, ze nagrody skuszą heh:) (http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne paczuchy ;)
    minerały Earthnicity bardzo lubię, tylko żałuję, że mały wybór kolorów podkładów mają :( żaden z odcieni mi nie pasuje w 100%

    OdpowiedzUsuń
  7. szybko szybko szybko! odpowiedź potrzebna na CITO! jak nazywa się kolor tej szminki? i czy jest ona z matowej formuły? bardzo proszęęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się wcale nie dziwię, dlaczego kupiłaś ten pędzel :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę pędzle ZOEVY, ciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego! :D Masz dużo do opisywania :P

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na recenzje tego wow KREMU:d

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne przesyłki, ciekawa jestem tych kosmetyków mineralnych EARTHNICITY:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę.. Chyba bym tylko wpatrywała się w te rzeczy wystawione na biurku i nie mogła się nacieszyć, gdyby mi ktoś takie słał do testów.. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie ten krem z Adoni tez zaskoczył szybkim efektem

    OdpowiedzUsuń
  15. Minerałki :) Ten firmy jeszcze nie miałam, ale moja obecna ilośc jest na tyle pokaźna, że przez najbliższy czas nie planuję testów nowości [choć na Lauress może się skusze przy odpowiedniej okazji...]

    Zoeva kusi mnie już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio też kupiłam sobie sporo pędzli ale staram się tak raz na rok dokupić po kilka sztuk a gromadka coraz większa;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że na blogach zaczynają się pomadki MAP pojawiać, czekam z niecierpliwością na recenzję pomadki, chciałam się zaopatrzyć w nie jeszcze przed Sylwestrem,ale muszę wiedzieć że warto:) Także mam gorącą prośbę jakby w miarę testu, w pierwszej kolejności pojawiła się ta recenzja. Z góry dziękuję:) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile zupełnie nieznanych mi produktów :)- będę czekać na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile cudów ;) ostatnio zaopatrzyłam się w ten zestaw z Faromony ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty