Wizyta w PACHNĄCYM DOMKU!!!!

Cześć dziewczyny!!!
Skorzystałam z zaproszenia i dzisiaj odwiedziłam PACHNĄCY DOMEK w Chorzowie! Pachnący Domek to nowo otwarty sklep, w którym możecie kupić produkty BOMB COSMETICS a także kultowe świece i woski YANKEE CANDLE!!
Sklepik jest niewielki, ale niesamowicie przytulny, ciepły, a do tego zaopatrzony w przecudne zapachy, no i też nie można pominąć przesympatycznych właścicieli! :)
Pachnący Domek mieści się w centrum Chorzowa, przy ul. Żeromskiego 4 0 łatwy dojazd komunikacją miejską z Bytomia, Katowic, Rudy śląskiej, Świętochłowic itd ;)
 A oto co możemy zobaczyć wchodząc do środka:
 Pachnący domek to JEDYNY STACJONARNY SKLEP Z YANKEE CANDLE NA ŚLĄSKU!!!!
I najpiękniejszy zapach: Snowflake Cookie! Muszę sobie kiedyś tą świeczkę sprawić, bo jej zapach jest obłędny!!!!!! 
Nawąchałam się dzisiaj w tym sklepie tylu zapachów, że już sama nie wiem czy jeszcze jestem dzisiaj w stanie coś poczuć :D
Ceny w sklepie są bardzo atrakcyjne, takie same jakie znajdziecie w internetowych sklepach, ale wszystko możecie powąchać same, a to chyba ogromny plus :) Możliwe jest też ozdobne pakowanie produktów na prezent :)
A oto co ja dostałam do testów :)
Kominek + 5 zapachowych wosków YANKEE CANDLE! Zapachy mogłam wybrać sobie sama i postawiłam na takie: Honey&Spice, Vanilla Cupcake, Salted caramel, Pink sands i Vanilla Lime, wszystkie przepiękne :)
Dodatkowo dostałam malutkie woski Bomb Cosmetics - wzięłam sobie te o zapachu żelków owocowych, czekolady z pomarańczą, żurawina - przy której zapachu obecnie siedzę i piszę tego posta ;), coś z cynamonem i serducho, którego mój nos po takim wąchaniu już nie potrafi zidentyfikować:D
Do tego od marki Bomb cosmetics jeszcze 2 babeczki do kąpieli, masło pod prysznic o zapachu Pina Colada i mydełko :)

Już niebawem dla Was recenzje tych produktów i kto wie, może jakieś rozdanie z Pachnącym Domkiem zorganizujemy, co Wy na to?:)

Komentarze

  1. same słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się wyprowadziłam z Chorzowa -_- ehhh

    OdpowiedzUsuń
  3. do zjedzenia! :)
    osobiście pink sands nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyobrażam sobie jak tam musi cudownie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja bym chciała taka dużą świecę z Yankee :(

    OdpowiedzUsuń
  6. w moim mieście sklep z YC <3 twoj post mnie uszczęśliwił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo ja Cię! Dobrze, że to teraz jeszcze przeczytałam. Jutro lecę na zakupyyyy ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowności, też chcę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny wpis z reklamą?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię takie sklepiki ;) szkoda, że blisko mnie jest tylko mała wyspa i nie można samemu niczego dotknąć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to szczęście móc kupić stacjonarnie takie pachnące cudowności:) Ja najpierw zamawiałam Yankee Candle przez internet co niestety w przypadku zapachów jest dość ryzykowne. Teraz też mam sklep stacjonarny z YC w swoim mieście, ale Bomb Cosmetics jeszcze "na żywo" nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy ten sklep jest jeszcze czynny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale zmienił lokalizacje - teraz mają stoisko na pasażu w Silesii:)

      Usuń
  13. Gdzie się mieści obecnie?
    Zniknęli z Silesii :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znikneli? ehh to sama nie wiem, ale postaram się dowiedzieć:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty