Krótki STEP BY STEP... bardziej kolorowo :)

Już spory czas temu wykonałam na Adze ten makijaż i miałam tu pokazać zdjęcia... ale jakoś tak wyszło jak widać :) W końcu makijaż ten doczekał się publikacji - postanowiłam zrobić do tego kilka zdjęć w trakcie jego robienia, które może Wam w czymś pomogą:)
Bardzo chętnie bym przygotowała jakieś tutoriale makijażowe, ale mam pustkę w głowie jeśli chodzi o to jaki makijaż wykonać... jakieś propozycje?:)
No to zaczynamy :)
Buźka Agi już zrobiona, użyłam podkładu MAC Studio Fix, pudrów KRYOLAN TL 11 na całą twarz i TL5 do lekkiego konturowania)
 Na policzkach bronzer JOKO Marrakech do cery ciemnej i mineralny rozświetlacz PROTO COL Spicy Splash:
 No i zaczynamy zabawę z oczami;)
 1. Na powiekę nałożyłam bazę do cieni Kryolan.
2. W wewnętrznym kąciku nakładamy jasny połyskujący na złoto cień do powiek (Inglot 110 )
3. Na środek powieki nakładamy zielony cień (MAC Sassy Grass)
4. W zewnętrznym kąciku nakładamy czarny cień (Inglot 65) i rozcieramy delikatnie w stronę załamania powieki.
 5. Pod łukiem brwiowym rozcieramy jasny kremowy cień, praktycznie nie widoczny, by ładniej wszystko ze sobą współgrało (Inglot 106R najjaśniejszy).
6. Na środek powieki na złączeniu koloru zielonego i tego jasnego wklepujemy palcem mineralny cień sypki do powiek, który nada połysku (LILY LOLO Green Opal), a na złączeniu czerni z zielenią sypki cień w kolorze połyskującego granatu (Inglot 32).
 7. Następnie robimy podwójną kreskę. Na początek złota (LIME CRIME Rhyme), malujemy ją dość grubą, a gdy tylko eyeliner wyschnie, malujemy cieniutką czarną(żelowy eyeliner MAC Catch my eye),
 8. Zabieramy się za dolną powiekę. W wewnętrznym kąciku ten sam jasny cień co na górze, na środku nakładamy fioletowy cień (Inglot 66), a w zewnętrznym kąciku znowu czarny.
 9. Na środku dolnej powieki wklepujemy jeszcze fioletowy migoczący pyłek (z wieżyczki GLAZEL Orient)
 10. No i oczywiście biała kredka na linii wodnej (Kryolan kajal cielisty) i tuszujemy rzęsy.
 Usta postanowiłam zrobić dość błyszczące, użyłam szminki ILLAMASQA , a na to nałozyłam bezbarwny balsam do ust Blistex.
Cały makijaż prezentuje się tak :)
z lampą błyskową
światło dzienne
Jeśli macie jakieś propozycje makijaży, które chciałybyście zobaczyć to piszcie ;)

Komentarze

  1. Bajeczny makijaż !
    ______________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! Bardzo ładny, wypróbuję na sobie ;)
    Ten fioletowy pyłek od Glazer jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie i jakoś tak egzotycznie mi się ten makijaż kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo ale smacznie:)) Bardzo mi się podoba ten makijaz:) Baza z Kryolana jest dobra?

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmos! ogolnie dziewczyna ma piekne oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam pewną propozycję, może dla niektórych wyda się banalna, dla innych nieprzydatna, lecz mimo to mam nadzieję, że weźmiesz mój komentarz pod uwagę, albo chociaż podpowiesz mi coś tą samą drogą :) Zbliża się sesja na uczelniach, czas egzaminów. Teoretycznie - żaden dress code w tym czasie nie obowiązuje, ale z drugiej strony dobrze byłoby wyglądać dość elegancko, dlatego chciałabym cię prosić o wykonanie właśnie takiego stepa, bądź napisanie w komentarzu, albo w następnym poście, jak taki makijaż powinien wyglądać, jak go wykonać, by podkreślić wszelkie atuty urody, wyglądać świeżo przy niewielkim nakładzie czasu i pracy. :)
    Pozdrawiam,
    Angelene.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy aby zakupić palety i róże w postaci wkładów firmy MAC potrzebna jest karta PRO?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty