Pachnące woski YANKEE CANDLE & BOMB COSMETICS

Wszyscy piszą o zapachach - to pora i na mnie :)
Kultowe świece i woski Yankee Candle już zapewne wszystkim znane, Bomb Cosmetics również?
Ja miałam okazję poznać je dzięki współpracy ze sklepem PACHNĄCY DOMEK - jedynym stacjonarnym sklepem z Yankee Candle na Śląsku!
Obojętnie z czego nie będziemy używać wosków, potrzebny jest nam kominek, w którym te woski nam się roztopią :)
Możemy takie kupić w Pachnącym Domku za 39 zl:)
WOSKI YANKEE CANDLE kosztują po 6 zł za sztukę, mamy je w praktycznie wszystkich zapach jak świece - jest ich mnóstwo!
Każdy wosk waży 22g g i jego czas palenia/trwałość to 8 h.
Wybrałam sobie zapachy:
PINK SANDS - Egzotyczna mieszanka świeżych i soczystych cytrusów, słodkich kwiatów i pikantnej wanilii.  /  bardzo ciekawy zapach! Słodki, a zarazem świeży i kwiatowy, minimalnie mydlany... ale bardzo go polubiłam!
VANILLA CUPCAKE - Intensywny, kremowy zapach waniliowych babeczek z nutką cytryny.  / Przepiękny, bardzo słodki waniliowy zapach, choć dla niektórych może okazać się dość ciężki :)
VANILLA LIME - Orzeźwiające połączenie wanilii z cukrem trzcinowym i  soczystą limonką. / Zapach, który bardzo polubiłam, nie jest nadmiernie słodki i ciężki, świeżości dodaje cytrusowa nuta, zapach myślę przypadnie wielu osobom do gustu.
HONEY&SPICE - Połączenie miodu z trzciną cukrową i dodatkiem laski cynamonu. / Słodki, przyjemny zapach miodowo - cynamonowy, świetny na chłodne wieczory ;)
SALTED CARAMEL - Wyrafinowana słodkość palonego cukru i kremowo waniliowego karmelu z nutami morskiej soli. / Bardzo ciekawy zapach, karmelowy, z początku czuć ten palony cukier, więc zapach wydaje się być dość pikantny, a potem łagodnieje. Kojarzy się z pysznymi wypiekami... dość świątecznie? Jednak jeśli go zapale w mieszkaniu to ten zapach mnie wręcz dusi z początku, nie jestem jego fanką... ten zapach mi sie podoba dopiero przy drugim lub trzecim zapaleniu tego wosku, kiedy już złagodnieje ;)

Z tych zapachów zdecydowanie jestem za górnym rzędem - wszystkie te waniliowe mnie urzekły i mogłabym je wąchać całymi dniami:)
Zapach się szybko rozprzestrzenia po pomieszczeniu - po dłuższym paleniu czuć nie tylko tam gdzie się paliło wosk, ale też w reszcie mieszkania delikatnie pachnie, co uważam za duży plus. Woski te paliłam przeważnie aż zgasł tealight... zapach czuć było jeszcze delikatnie na drugi dzień jak się wchodziło do mieszkania:) Zdecydowanie będę stałym kupcem tych wosków:D
WOSKI BOMB COSMETICS Little Hotties są malutkie i bardzo tanie, bo jeden kosztuje  1,20 zł.
Są w wielu różnych zapachach i kształtach:
 Ja sobie wybrałam te kilka zapachów, od lewej:  pianki, czekolada z pomarańczą, pierniczki, żurawina i żelki owocowe ;)
Zdecydowanie te woski mają mniejszą siłę zapachu i trwałość(wg producenta 3,5-4h) niż te z Yankee Candle - ale za taką cenę trzeba przyznać, że są całkiem przyzwoite na jednorazowe palenie:) Zapachy można ze sobą łączyć i tworzyć własne kompozycje - co jest na pewno sporym plusem :)

A Wy lubicie sobie umilać spędzanie czasu w domu zapachem?:)

Komentarze

  1. Ale dobra wiadomosc mi przynosisz, to juz wiem gdzie musze sie wybrac na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Woski YC skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do najbliższego sklepu z woskami YC mam prawie 30 km ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, blisko niewystarczająco! :D ale i tak dobrze, że jakiś sklep stacjonarnie z Yankee na Śl istnieje

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam kilka Yankee i niestety nie powaliły mnie na kolana :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio kupiłam sobie swojego pierwszego yankee candle i jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Woski YC bardzo lubię,mam z nimi do czynienia dopiero od niedawna,ale już jestem zakochana :) na razie moim ulubionym zapachem jest White Gardenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam sobie kupić Salted Caramel i Vanillia Lime ale pierwszego nie było a na drugi jednak się nie zdecydowałam..

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze ! dobrze, ze napisalas , koniecznie musze tam pojechac i kupic woski, bo poluje na nie od dobrych kilku miesiecy ;)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Little Hotties są przeznaczone do łączenia, nie do palenia pojedynczo. Powinno się je stosować jednorazowo po 3-4 sztuki. Wtedy trwałością i intensywnością nie ustępują żadnej innej marce. Polecamy wypróbować!
    Pozdrawiamy,
    Bomb Cosmetics Polska

    OdpowiedzUsuń
  11. Przenoszą się od 1 marca do SCC, może łatwiej dostępna dla wielu lokalizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wiedzieć, że sklep stacjonarny znajduje się w Katowicach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie w Chorzowie jest sklep z yk ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty