Witam w Nowym Roku!!

Co prawda na noworoczne przywitanie trochę za późno - no ale lepiej późno niż wcale ;)
Jak tam po świętach i sylwestrze? Zadowolone? Kosmetyczne prezenty były?:)
U mnie w tym roku święta i sylwester minęły bardzo spokojnie i bez większych szaleństw :)

Na święta marka Lirene miło zaskoczyła paczuszką, a w niej prześliczna świąteczna tuba z balsamem do ciała i naszyjnikiem Charms(który akurat w moim guście nie jest - może któraś chce?:))
Dnia wczorajszego podjęłam również współpracę ze sklepem MEKAM - pierwszy sklep na śląsku z kosmetykami MAKE UP ATELIER PARIS - jak ktoś jest z okolic Zabrza to na żywo może zobaczyć teraz kosmetyki MAP przed zakupem :)
W ramach współpracy dostałam paletkę 5 cieni w kolorze T10, którą sama wybrałam :)
A dodatkowo dostałam 3 produkty dla Was na rozdanie!!
Konkurs na moim fanpage na facebooku! 
Zwyciężają 3 osoby!


Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Masy pieniędzy, kosmetyków, kreatywności i pięknych makijaży!! :)

Komentarze

  1. paletki cudne ;) gratuluję tak fajnej współpracy :)

    dla Ciebie również Wszystkiego Najlepszego w Nowy Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. T10 jest piękna, miałam nią wykonywany makijaż na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Gratuluję współpracy :) Paletka, która jest do wygrania pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka ma kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory cieni w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta, święta i... nowy rok. Jak co roku szybko poszło. Ja co roku czekam właśnie na ten 3 tygodniowy świąteczny kram, a nie tyle same Święta :) Lirene widzę dogadza jak może, a naszyjnik jest piękny i myślę, że byłoby Ci w nim naprawdę ładnie :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty