ANNABELLE MINERALS podkład + pędzelki

Dzisiaj, jeszcze zanim pojadę z moją całą rodziną nad wodę, napiszę jeszcze tę recenzję bo potem już nie bede mieć czasu :) W recenzji produkty nowej marki kosmetyków minralnych jaką jest ANNABELLE MINERALS  - zapewne wiele z Was już zna tą markę z recenzji innych blogerek, no i przede wszystkim z rozdań, które są na wielu blogach:) Jak widać Annabelle Minerals okazało się dość hojną marką i chętną do pokazania swojej wartości:) I dobrze!
U mnie na blogu jeszcze też chwilowo trwa rozdanie - KLIK!

Na początek recenzja pędzli dostępnych w sklepie, a potem recenzja podkładu kryjącego:) Zapraszam do lektury :)

PĘDZLE ANNABELLE MINERALS:
 Na chwilę obecną oferta pędzelkowa sklepu Annabelle Minerals nie jest zbyt treściwa, możemy kupić obecnie tylko te 2 pędzle, czyli flat top do podkładu i pędzel do różu :) Pędzelki wyglądają identycznie jak te z Everyday Minerals - krótkie, grube, z drewnianą lakierowaną rączką - z tym że są tańsze!
Każdy z tych pędzelków kosztuje w sklepie Annabelle 30 zł!
Oba pędzelki są z włosia syntetycznego, gęsto ułożonego w skuwce, bardzo delikatnego, sprężystego :) Pędzle są bardzo stabilne, skuwkę ciężko jest ruszyć - więc uważam, że są dość solidnie zrobione :) Odkąd je mam, nawet podczas czyszczenia, nie wypadł ani jeden włos!!!! Super :)
Pędzli tych mogą używać alergicy:) 
Pędzel do podkładu flat top:
Poręczny, typowy flat top czyli okrągły pędzelek z płaskim wykończeniem. Idealny do nakładania wszelkiech produktów mineralnych, zapewnia dobre krycie - i tu się oczywiście muszę zgodzić :)  Całkiem przyjemnie się nakłada nim produkty mineralne. Próbowałam też nałożyć zwykły płynny podkład - pędzelek się również sprawdził :)
Do nakładania podkładów płynnych rozmiar bardzo fajny, podkłady mineralne ja osobiście wolę nakładać dużym pędzlem kabuki - po prostu, szybsza praca:) 
Wymiary
długość - 10 cm,
długość rączki - 7 cm,
szerokość - 2,5 cm
Pędzel do różu:
Skośny pędzel do różu, bronzera czy rozświetlacza. Całkiem fajnie nakłada się nim róż i bronzer, do rozświetlacza wydaje mi się ciut za duży :) Ja go też stosowałam do nakładania korektora mineralnego pod oczy bo jego ścięty włos fajnie się dopasowuje do dolnej powieki:)
Wymiary
długość - 11,5 cm,
długość rączki - 8.5 cm,
długość włosia - 3 cm,
szerokość włosia - 3,5 cm.

ANNABELLE MINERALS Podkład mineralny kryjący:
pojemność/cena: 4 g/30 zł
pojemność/cena: 10g/50 zł
W sklepie mamy dostępne podkłady o 3 wykończeniach, rozświetlającym, matującym i kryjącym. Z każdego wykończenia dostępnych 9 kolorów. Więc całkiem dobrze to się przedstawia :)
Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines
 Ja dostałam podkład o wadze 4 g - wybrałam sobie kolor Beige Light (jak się okazało wybrałam sobie za jasny i za różowy :P).
Kolor BEIGE LIGHT to dość jasny kolor, chociaż w sumie dla śniadej cery, o lekko różowym zabarwieniu - niestety różowych podkładów nie lubię ;/ Mój błąd - bo jakbym przed wyborem dobrze doczytała  na stronie, że to chłodny kolor to byłoby oczywiste, że jest różowy :P Ale co tam, kilkakrotnie go bez problemu użyłam w domu, i na wyjście też łącząc z innym podkładem.  
Podkład jest zawarty w solidnym opakowaniu z sitkiem, szata graficzna bardzo prosta. 
Podkład ma przyjemny, delikatny i lekko korzenny zapach. Ale jest to bardzo słabo wyczuwalne:)
Podkład bardzo łatwo się nakłada, ma fajną przyczepność do skóry i na prawdę fajnie kryje! Zobaczcie same:
Podkład ma takie krycie, które mi się bardzo podoba - jak sie skończy reszta moich podkładów to zapewne kupię ten podkład w innym, odpowiednim odcieniu:) Trzeba trochę uważać przy nakładaniu, bo dając go kilkakrotnie w to samo miejsce możemy sobie zrobić lekką maskę. Podkład generalnie wygląda ładnie, ale widać go trochę w bardziej porowatych miejscach na twarzy. 
Podkład jest bardzo trwały, trudno się ściera - tarłam ręką specjalnie kilka razy a on nadal był prawie nienaruszony:P  W ciągu dnia zachowuje się całkiem fajnie, chociaż na mojej skórze dość szybko się prześwieca. 
Tak czy siak podkład nie jest jakoś specjalnie drogi, bardzo dobrze kryje i uważam, że jest godny polecenia:)


ZAPRASZAM DO POLUBIENIA STRONY NA FACEBOOKU: KLIK

Komentarze

  1. o fajne krycie a pedzle na prawde warte zaineresowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale genialne krycie! I jeszcze piszesz, że się nie ściera! Chyba muszę wypróbować ten, bo miałam próbki z EDM i te podkłady uciekały mi z twarzy, może ten będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez wspolpracuje z ta marka i jestem bardzxo zadowolona z ich produktow, bo sa na prawde wysokiej jakosci :) wzielam formule rozswietlajaca i troszke zaluje, bo kryjaca tez wyglada super, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę fajnie kryje. Jak powykańczam swoje minerały to być może skuszę się na te

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne krycie, nie widać żadnej krosteczki po nim, no no :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać,że robi wrażenie :)
    Pozdrawiam, Ewelina :D

    OdpowiedzUsuń
  7. krycie swietne :)

    ja poprosilam w ramach wspolpracy o ten pedzelek do rozu i jesten nim zachwycona. Tak miekkie wlosie, ostatnio nie rozstaje sie z nim na krok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go mieć. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. coraz częściej utwierdzam się w przekonaniu, że podkłady mineralne to coś dla mnie :D muszę w końcu wypróbować :) tylko jak dobrać odcień ? :( nigdy nie umiem tego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie skóra wygląda po nałożeniu podkładu jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład ma świetne krycie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma niezłe krycie, ale wydaje mi się, że jest za mocno widoczny i tam gdzie są krostki są jaśniejsze plamki :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super efekt. Ja wygrałam ten podkład w rozdaniu u innej blogerki i dzięki Twojemu postowi wybrałam formułę kryjącą. Zaryzykowałam odcień Light Beige, bo Light Natural wydaje mi się za jasny, a Golden Light za żółty Moja cera jest jasna w spada w róż, więc może akurat ten odcień będzie mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pedzle wygladaja na solidnie zrobione ;) moze sie na nie kiedys skusze jak bede szukala czegos nowego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty