Blogowe metamorfozy :P

Helou :) Nie umiem się ostatnio w ogóle ogarnąć z czasem, przepraszam z góry za rzadkie pisanie, ale się staram jak mogę. Rzadziej jestem w domu niż w pracy ;/

W końcu pojawiły się jakieś efekty metamorfoz, do których brałam osoby, które się zgłosiły za pośrednictwem mojego bloga :) W końcu udało się zrobić i te z fryzurą :)
Niestety, dogranie mojego zawalonego kalendarza z zawalonym kalendarzem fryzjerki Kasi okazało się niezwykle trudne ;/ W związku z tym nie miałyśmy się jak spotkać u Kasi w salonie, zrobiłyśmy 2 metamorfozy przy okazji naszych czwartkowych zajęć w szkole.
Jako pierwsze do terminu, który podałam, zgłosiły się Magda z Dominiką :)
Najpierw zdjęcia przed:
Kilka zdjęć w trakcie zmiany fryzur:
A o to efekty :) Najpierw Magda:
 Kasia nie zrobiła Magdzie drastycznej zmiany włosów - zostały nadal długie, sporo przerzedzone bo Magdy włosy były bardzo gęste i same się wywijały na różne strony, kolor stał się intensywniejszy, a po środku panelowo zostały nałożone fioletowe pasemka:) Na koniec modelowanie:)
Jeśli chodzi o makijaż... jako, że we włosach dodany był fiolet, postanowiłam również cały makijaż utrzymać w tonacji różu i fioletu - Magda miała fajne usta, więc baaardzo chętnie je uwidoczniłam:D

A teraz Dominika:
Dominika miała  krótkie włosy, Kasia postanowiła je jeszcze bardziej skrócić, ukształtować, nadała mega intensywny kolor - Dominice pasuje bo jest strasznie żywą i zwariowaną osobą(przynajmniej takie sprawiała wrażenie). Postanowiłam zrobić makijaż bardziej wieczorowy, kobiecy... uwielbiam połączenie zieleni z rudością, więc musiałam gdzieś tam to wstawić:D
Na koniec obie dziewczyny razem:
Fryzury: Kasia Mareńko(Tychy) http://www.maxmodels.pl/km-kate.html
Makijaże mojej roboty jak wiadomo:) www.matleena.pl

*******************************

Dodam jeszcze jedno foto z metamorfozy, tylko makijażowej, która miała miejsce jakieś 2 tygodnie temu. Na metamorfozkę zjawiła się Marta:

I jak Wam się podoba?
ps: niebawem wszystkim dziewczynom, które się zgłosiły do metamorfoz wyślę maila z nowymi terminami na metamorfozy:) czekajcie cierpliwie:)

Komentarze

  1. Ostatnia metamorfoza wymiata!! Modelarz twarzy rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika ma mega dobrany kolor! Świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane metamorfozy moim zdaniem. A ostatnia zwłaszcza mi się podoba, pięknie podkreślona uroda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż na tak, fryzury kompletnie mi sie nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ale najbardziej podobają mi się fioletowe pasemka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda ma super makijaz a Dominik usta mi nie leza tj kolor ale ogolnie spoko )

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosów Magdy trochę mi żal. Dominice świetnie w grzywce i odważnym kolorze.

    Makijaże doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu żal? nic się z nimi złego nie stalo:) a jeśli nie podoba się fiolet - to akurat kwestia 2-3 tygodni i nie bedzie go widać:)

      Usuń
  8. Jestem pod wrażeniem!:)przemiana udana!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szok ,super że tak człowieka można zmienic

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zmiany! jestem pod wrazeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fioletowe pasemka w czarnych wlosach i lokach... <3 umieram z zachwytu, jeszcze bardziej gotycki makijaż by się przydał i zawał na miejscu - pozytywny zawał. ;P Ale tak mocny makijaż nie jest na co dzien, więc rozumiem, ze nie pocisnęłaś mocniej. :D

    Ruda fajna, żywiołowa, ale makijaż oczu strasznie mi się nie podoba, jakis taki nie Twój kompletnie. Jeszcze nic w Twoich pracach źle nie wygladalo dla mnie, a tutaj to mnie odrzuca niestety, no i jej brwi. Oczywiscie ja nie mówię, ze modelka jest brzydka, wrecz przeciwnie, zeby nie było. :)

    Ostatnia metamorfoza jest najpiękniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Makijażowo bardziej podoba mi się metamorfoza Magdy, ale włosy Dominiki powalają teraz na kolana! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim świetny pomysł i świetne wykonanie - gratulacje!! dziewczyny miały szczęście, że mogły brać w tym udział :)
    A teraz moja subiektywna ocena, jeśli mogę :) wszystkie makijaże wyszły bardzo fajnie, z nich najbardziej podoba mi się metamorfoza Marty - wręcz powalająca! Jedynie u Dominiki coś mi nie pasuje w makijażu, chyba zbyt ciemne brwi.. Za to fryzura Dominika baaardzo mi się spodobała, jest niebanalna, dopasowana do osoby, kolor świetny, całość fantastyczna :) Niestety zmiana fryzury u Magdy moim zdaniem niepotrzebna (poza farbowaniem), tamte naturalnie powywijane miękkie fale może nie były idealne, ale fioletowe pasemka i ułożenie nowej fryzury nie przypadły mi do gustu (loki wyraźnie odcinają się od wyprostowanej spodniej warstwy - fryzura bez sensu).
    Efekt całościowy oczywiście wypada na ogromnym plusie! Zaznaczam, że to tylko i wyłącznie moja subiektywna opinia, nie jestem też żadnym specjalistą w temacie. Po prostu wychodzę z założenia, że warto wiedzieć jak nasza praca jest postrzegana przez różne osoby, więc się wypowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne metamorfozy. Bardzo podoba mi się makijaż z tej ostatniej metamorfozy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Metamorfoza fryzjerska u Dominiki moim zdaniem wyszła bardzo kiepsko. Ani cięcie nie jest ładne tylko takie jakby włosy zostały nierówno obcięte plus byle jak poszarpane,.. ani kolor.
    Obydwie te rzeczy odebrały urodę dziewczynie. Kolor jest koszmarny, pstrokaty i wygląda tandetnie. Lepiej wyglądałaby w jakimś zgaszonym odcieniu, bardziej klasycznym i eleganckim niż takim fiubździu. o cięciu już nie mówiąc. Jedynie makijaż jest piękny i jakoś ratują tą "metamorfozę", ale tak jak mówię włosy za bardzo zwracają uwagę i generalnie oszpeciły tą biedną dziewczynę...
    Fryzura nie została w ogóle dobrana do jej typu urody tak samo jak koloryzacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. cos wiem na temat braku czasu :/
    a metamorfoza ostatni wypas
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze, że wiele z was nie jest otwarta na krzykliwe fryzury :) Ostre kolory, asymetryczne cięcią i "poszarpane" modelowanie włosów to nic złego przecież - a uważam, że akurat bardzo pasują do osobowości Dominiki :)
    Znając życie Dominika nie ułoży sobie sama tych włosów w taki sposób, a bez takiej stylizacji fryzurka wygląda o wiele delikatniej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. tych metamorfoz to ja Ci zazdroszczę.Mam nadzieję, że namiar na Panią Kasię dostane i znajdzie dla mnie czas w swoim grafiku, to ja się w lipcu MUSZĘ zgłosić na kolor, bo cuda wyczynia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Metamorfoza Marty najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow Twoja koleżanka fryzjerka jest świetna! cudowne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ruda metamorfoza największe wrażenie na mnie zrobiła ;)
    Ale makijaż Marty lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się makijaże
    Masz cudowny dar w rekach, też robiłam szkole wizażu ale chyba zabrakło mi odwagi w zyciu

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie ruda najlepsza :) Wszystkie przemiany bardzo udane :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne i korzystne metamorfozy tylko nei wiem czy moje kolory na laptopie sa za mocne i za jasne ale wydaje mi sie że "efekt maski " jest na twarzy..nie chce sie wymądrzac bo podziwiam Twój talent jednak wydaje mi się że maska jest za duza....ogólnie rewelacja .....bardzo trafne metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marta zdecydowania wypiękniała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam wrażenie, że z tej pierwszej puder zaraz odpadnie

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnia makijazowa najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super metamorfozy, zwłaszcza ostatnia - ładna dziewczyna, a makijażem udało się wydobyć z jej urody jeszcze więcej, subtelnie i kobieco, super! Tylko wymodelowanie pierwszej fryzury nie przypadło mi do gustu, reszta w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty