Marokański konkurs Joko - WYNIKI!!!

Jako, że mam dziś wieczorem więcej czasu, postanowiłam dodać jeszcze drugi post z wynikami konkursu JOKO, w którym waszą inspiracją miało być Maroko :) Na pewno na to czekacie z niecierpliwością:)

Były 24 zgłoszenia, wśród których królowały arabskie makijaże - ciemne kocie oko, wielobarwność, długie rzęsy, cyrkonie, chusty na głowach:) Miło się przeglądało:)

Marka JOKO Cosmetics ufundowała 2 zestawy kosmetyków:
1 z nagród miała powędrować za pracę ze stylizacją paznokci bądź ubioru - takie były tylko dwie więc wybór miałam banalnie prosty:)
Zestaw numer 1 wygrały paznokietki Amethyst (klik):
Przy nagrodzie za makijaż miałam mały problem, było wiele fajnych prac, jednak jedna wyróżnia się szczególnie, i to właśnie ta praca wygrywa :)
Zestaw numer 2 wędruje do Multicolor Make-up (klik) - CUDNY MEJKAP, mega kreatywność!:
 GRATULUJĘ WAM DZIEWCZYNY! Czekam na wasz adres(max 7 dni) na mojej skrzynce mailowej: matleena.wizaz@interia.pl

*******************************
Dodatkowo chciałam Wam pokazać jeszcze 3 ciekawe makijaże i zachęcić do przejrzenia blogów ich autorek:
3. Marta Mazurek BodyArt - za typową arabską stylizację:

Komentarze

  1. Boskie są te pazurki. :) Mi brakuje w zestawieniu makijażu Moniki, piękne oczyska zrobila. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zapraszam na candy
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużona wygrana :) Świetne prace ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, ale śliczne
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace.. Makijaże powaliły mnie na kolana.. Brawo dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  6. SUper ale ta pierwsza jakoś mi się nie podoba wolę 3 zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie ;) Bardzo mi miło! Marta Mazurek BodyArt

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratul;acje :) Bardzo podbaja m isie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo dziękuję! bardzo mi miło, że to moja praca spodobała Ci się najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace konkursowe są niesamowite! Wielka kreatywność i talent. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ogromna kreatywnosc :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja paznokci z użyciem wygranego lakieru JOKO :) http://amethyst-pl.blogspot.com/2012/06/my-nails-today.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty