Płatki SICLOPAD 20 % taniej!!!

Dziewczyny, udało mi się zorganizować dla moich czytelniczek rabat na kupno płatków SILCOPAD  - o płatkach pisałam kilka dni temu tutaj.

RABAT 20 % NA WSZYSTKIE RODZAJE PŁATKÓW SILCOPAD na hasło "matleena"!
Dla przykładu, koszt płatków SILCOPAD do wykonywania makijażu to po rabacie to 78,40 zł!!

Zamówienia można składać tylko i wyłącznie mailowo --> joanna@djrpolska.eu 
W zamówieniu konieczne jest podanie hasła "matleena",  imienia i nazwiska, adresu do wysyłki, informacją czy płatne przelewem czy wysyłka za pobraniem.
Przy przedpłacie na konto wysyłka gratis! (czyli kolejny właściwie bonus)
Przy wysyłce za pobraniem koszt wysyłki to 7 zł!

PROMOCJA TRWA DO KOŃCA LIPCA 2012!

Komentarze

  1. Super:) Do końca lipca może uda się zakupić, bo już jak wcześniej o nich pisałaś, to poszły na moją listę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ach Ty kusicielko!!! dziękujemy Ci pięknie za info :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe faktycznie sie opłaca :D ale mi nic się nie osypuje bo nie maluję tak oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o to szkoda ze ja juz swoje zamowilam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. o fajnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O świetne! Na pewno się kiedyś skuszę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty