Sole do kąpieli FARMONA

Dzisiaj postanowiłam napisać post o solach do kąpieli marki Farmona :)
Jedną z nich, z serii Tutti Frutti dostałam dzięki współpracy z Agencją Werner i Wspólnicy  - i właśnie tą sól zrecenzuję jako pierwszą :) Pozostałe dwie sole, które posiadam, to sole z serii Nivelazione, ale o tym poniżej.
Na początku chciałam tylko napisać, że wszystkie sole do kąpieli Farmona, są w przeźroczystym plastikowym opakowaniu ze srebrną nakrętką - dość solidne. Wszystkie mają po 600 g produktu. Wszystkie nadają się do każdego typu naszej skóry.

Sól do kąpieli TUTTI FRUTTI z płatkami kwiatów:
cena: 10 zł
Marka Farmona ma w swojej ofercie wiele kosmetyków z serii Tutti Frutti o różnych zapachach, wszystkie mają bardzo kolorowe opakowania i przepiękne zapachy :) Ja dostałam tę sól do kąpieli, którą widzicie poniżej - dostało ją wiele blogerek więc zapewne już nie jedna recenzja Wam się przewinęła przed oczami :)
Mam jeszcze z serii Tutti Frutti masło do ciała, jestem z niego bardzo zadowolona - ale to kiedyś Wam może jeszcze zrecenzuję:P
Sól do kąpieli Tutti Frutti zawiera fitoendorfiny- cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. Owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalają cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Bogactwo minerałów działa regenerująco na skórę, znakomicie odżywia, wygładza i nawilża. Wyjątkowo lekka, puszysta piana zmysłowo otula ciało, a optymistyczny zapach pełni tropikalnego lata pobudza i orzeźwia. Aromatyczna sól myje i pielęgnuje, pozostawia skórę idealnie świeżą, jedwabiście gładką i aksamitną w dotyku.
Jeśli chodzi o tę sól, to na początku chciałam napisać, że na stronie Farmony, niestety pokazali kiepskie zdjęcie tej soli, które w ogóle nie oddaje jej prawdziwego wyglądu. Sól w realu ma kolor brzoskwiniowy, z pomarańczowo-brązowymi płatkami kwiatów. Na zdjęciu na stronie Farmony sól przedstawia się tak:
Sól Tutti Frutti ma bardzo krótki skład, w przeciwieństwie do pozostałych soli do kąpieli, co bardzo mi się podoba :) Drugą rzeczą, która bezwarunkowo urzeka jest jej zapach! Piękny, intensywny, słodki i zarazem bardzo świeży!
Do kąpieli powinno się wsypać ok 4 łyżki soli - ja wsypuje zawsze wszystko na oko :D Sól zabarwia lekko wodę na żółtawy kolor, szybko się rozpuszcza w wodzie i czuć mocno ten piękny zapach! Minusem są te płatki kwiatów... mi osobiście jakoś specjalnie nie przeszkadzają bo staram się nie zwracać uwagi na to, że łaskoczą mnie po ciele w czasie kąpieli, ale np moja córka ma wrażenie że powpadało coś do wody, jakieś paprochy czy robaki i muszę jej to wyciągać :P Płatki oczywiście w wodzie pęcznieją i trochę zwiększają swój rozmiar.
Mimo to łatwo się je spłukuje.
Kąpiel w wodzie o takim zapachu jest baaardzo przyjemna - czy poprawia odczuwanie naszego szczęścia cięzko mi stwierdzić, ale na pewno są to przyjemne chwile. Człowiek wychodzi spokojny i zrelaksowany.
Dodatkowo ciało po wyjściu z kąpieli i wytarciu ręcznikiem przez najbliższy czas pięknie pachnie!
Generalnie wolę płyny do kąpieli niż sole, bo się pienią - ale jeśli ktoś lubi sole to bardzo polecam, bo zapach na prawdę urzeka!

Sole do kąpieli NIVELAZIONE:
cena: 9 zł
*Mineralna do kąpieli: odświeża, relaksuje, usuwa zmęczenie; Bogata w jod, brom, wapń, magnez i kolagen oraz wyciągi szałwi lekarskiej i krwawnika. Zawarte w soli Nivelazione środki myjące nie wymagają stosowania mydła. Uwalniający się jod stwarza wrażenie kąpieli w morskiej wodzie. Dodatek kolagenu wygładza i ujędrnia ciało oraz nadaje mu aksamitną gładkość. Doskonała do moczenia zmęczonych nóg.
 Ta sól ma najdłuższy skład z tych wszystkich trzech. Dodatkowo ma też największą chłonność wilgoci - jak zostawimy otwartą to robią się kamienie, w pozostałych dwóch to sie nie dzieje.
Sól ma niebieski kolor, na taki tęż barwi wodę, jak ta pierwsza szybko się rozpuszcza. Ma bardzo intensywny zapach, który ciężko mi określić bo jest tak intensywny, że trud to wąchać :P  mój mąż mówi ze pachnie jak płyn do płukania prania :D:D:D Zapach taki troche morski, o lekko ziołowej nucie.. Rozpuszczona w wodzie pachnie na szczęscie mniej intensywnie. Z działań mogę na pewno potwierdzić to relaksujące, poza tym ciężko mi określić resztę jej wartości.
*Ziołowa sól do kąpieli stóp: odświeża, relaksuje, zapobiega grzybicy; Ziołowa sól do kąpieli stóp relaksuje, przynosi natychmiastową ulgę zmęczonym nogom, zapewnia długotrwałą świeżość. Zawiera:minerały, wyciągi z szałwii lekarskiej i krwawnika oraz aktywne składniki przeciwgrzybicze. Skutecznie zapobiega grzybicy i poceniu się stóp. Chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Zmiękcza zrogowaciały naskórek, chroni przed pękaniem skóry oraz powstawaniem nagniotków i odcisków.
 Tę sól bardzo polubiłam :) Lubię moczyć  stopy i tutaj niestety drażni mnie to, że sól się szybko rozpuszcza w wodzie, bo ja lubie jak te cząsteczki soli drapią mi stopy  - to taki jakby peeling :P  Woda oczywiście barwi się na zielono. Zapach jest sam w sobie też bardzo intensywny i ciężki do określenia, ale po rozpuszczeniu w wodzie jest o wiele przyjemniejszy... sól pachnie coś jak połączenie zapachu leśnego z ziołami, jest dość świeży. Stopy na pewno są rozmiękczone(ale to zdziała i sama woda;p), odświeżone i zrelaksowane. Ciężko mi powiedzieć czy zapobiega grzybicy, bo nie mam z tym problemów.
Tak czy siak ta buteleczka skończyła mi się bardzo szybko  i na pewno kupię sobie powtórnie:)

A wy lubicie stosować sole do kąpieli? :)

Komentarze

  1. tych soli nie mialam ale zawsze jak jade do polski to kupuje se zapas tych z biedronki... uwielbiam ich zapach....i calkiem fajnie sie sprawuja.... i sa w identycznym opakowaniu jak te z fermony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie posiadałam soli .. wolę płyny ;D ale może się skuszę na tą z Farmony .

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie planuję zakup :) Farmona to jedna z moich ulubionych firm :) masła i sole ahh!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ani jednej. :( Za to wynagradzam to sobie żelami pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba skuszę się na tą sól Tutti Frutti, zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki te sole mają ale ich jeszcze nie używałam do kąpieli :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych soli mam tą z płatkami kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam, że kiedyś sól Tutti Frutti kupiłam mamie - była zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty