Kto jutro na SWAG SHOW?:)

Dziewczyny! Jutro w Katowicach odbędzie sie kolejna impreza SWAG SHOW Silesia 2013 - Największy showroom w kraju! Ktoś się wybiera? Targi w sumie bardziej dla fashionistek niż blogerek kosmetycznych, no ale ciuchy każda z nas nosi, błyskotki też, więc będzie to świetna okazja na zakupy :)

Ja się tam pojawię na pewno :) Nie na długo, ale chwilę tam zabawię :) Pełną listę wystawiających się sklepów, marek, projektantów, a także innych osobistości znajdziecie na oficjalnej stronie lub facebooku.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/526454_537498422938495_193857548_n.jpg
SWAG SHOW rozpoczyna  się jutro 12 w Galerii Szybu Wilson w Katowicach przy ul. Oswobodzenia 1, a potem jest after party w Mega Clubie ;) Na after już mnie nie będzie ;)

Do zobaczyska :)

ps: być może będzie można wygrać w trakcie targów makijaż  okolicznościowy u mnie :) Ale dalej jestem w trakcie dogadywania szczegółów...

Komentarze

  1. Ja jutro otwieram wystawę więc cały dzień w Częstochowie spędzę... Aj, kurczę, chciałabym makijaż u Ciebie wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam jechać, no ale wyszlo jak wyszło :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce jechać z koleżanką ale kompletnie nie wiemy jak z dojazdem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzcie na stronie kzk gopu, tam są mapy w które wpisujesz adres i wyskakują najbluizsze przystanki i numery autobusów/tramwai

      Usuń
  4. dawaj znac wczesniej , z checia bym sike wybrala jakbym wiedziala chociaz tydzien temu ;)
    ale mam nadzieje ze zobaczymy sie za tydzien :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa poszlabym na after :D W.E.N.A. <3 uwielbiam go !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie nie wybieram, mam daleko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty