Nowa współpraca + zakupy :D

A dzisiaj króciutko o nowych nabytkach :)
Na początek paczuszka z kosmetykami i katalogiem ORIFLAME, którą dostałam dzięki współpracy  z jedną z konsultantek Dominiką Śmielak :) Zobaczcie co mi przesłała:
-2 lakiery do paznokci z kolekcji PURE COLOR FLORAL
-tusz do rzęs VOLUME BUILD
-eyeliner w pisaku EYELINER STYLO, czarny, już go kiedyś miałam i bardzo go lubiłam, więc chętnie go zrecenzuje :)
-uniwersalny kremik Tender Care o zapachu kokosowym - uwielbiam kokos! I niestety rzadko kokosowe kosmetyki mają ładny zapach...a tu proszę - pachnie genialnie! Aż żałuję, że opakowanie jest tak małe:D:D (ps: w obecnym katalogu jest w promocji:D)
Lakierami postanowiłam zrobić dzisiaj dyskretny french:
Jeśli chcecie zostać klubowiczkami Oriflame i zamawiać kosmetyki na własne potrzeby z 30% rabatem zapraszam na stronę: www.my.oriflame.pl/domcia
*****************************************

Dzisiaj dotarł do mnie również marcowy STARBOX Starlooks'a, ale o nim napiszę jutro dłuższy post wraz z makijażem robionym kosmetykami Starlooks:)
****************************************

Po raz kolejny postanowiłam się wykosztować i zrobić zakupy w sklepie ILLAMASQUA dzięki uprzejmości Marti z bloga Beauty&Mac :) Marti zawsze wrzuca zamówienie na swój rabat i wychodzi troszkę taniej, tym bardziej z wysyłką z Polski, więc korzystam jak mogę :D
 -pędzelek do rozcierania cieni BLENDING (22 £ = prawie 100 zł), początkowo myślałam, że coś ze mną nie tak, że chce kupić pędzelek w takiej cenie, ale jak go zobaczyłam to nie żałuje! To chyba najlepszy jakościowo pędzel jaki w życiu miałam :D:D będę na pewno następnym razem też jakiś pędzelek zamawiać :D
 -pomadka w kolorze MELT (16 £ = ok 77 zł), długo zastanawiałam się nad kolorem, czy ja w ogóle tego gdzieś użyję, ale muszę Wam powiedzieć, że kolor jest cudny i nie żału, kolor wygląda na ustach cudnie, zobaczycie zresztą w recenzji
 -Liquid Metal w kolorze ELECTRUM(17,50 £ = ok 84 zł), produkt ten kupiłam bo po prostu mnie zaciekawił, jako, ze złote farbki do bodypaintingu są przeważnie kiepsko napigmentowane stwierdziłam, że spróbuje tym - i na pewno będzie się sprawdzało bo jest napigmentowane :) Natomiast na pewno sie to nie sprawdzi jako produkt do oczu bo jest mega tłuste... a producent zakazuje używania tego na usta... więc zobaczymy :P
 Swatch pomadki i liquid metalu:
                                    ********************************************

A jako, że ostatnio zauroczył mnie wygląd pędzelka od Pixie Cosmetics postanowiłam sobie go kupić, bo drogi nie jest :D:D
Jakościowo na chwilę obecną wygląda ok, włosie jest bardzo milutkie i mięciutkie :D

Komentarze

  1. Świetny ten pędzel. Kolor mi się podoba, jest taki inny od wszystkich ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na fajny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny ten pędzel z pixie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelek wygląda świetnie ; ) podoba mi się :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja, taki bajkowy ten pędzel :) Dziewczyny z Pixiewoo często używają tego liquid metalu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione jajeczko z ori. Mam nadzieję, że Ty również będziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pędzelek z Pixie Cosmetics świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy, nigdy nie miałam nic tej marki także ciekawi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam pędzelek pixie, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pędzelek ciekawy- tak oryginalnie wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  10. mogłabyś mi napisać gdzie go kupiłaś ?:) też się skuszę ! PIĘKNY JEST !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda taki french ;) Pędzelek do blendowania drogi jak 217 MAC ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. od dawna sobie chwalę lakierki Ori, a tej maskary jestem szalenie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakiery mają cudne kolorki :) Na frenchu wyglądają ślicznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam ten pedzelek :) ale jak narazie chyba czeka na swoj moment bo kupilam jakis czas temu a lezy zapakowany nawet nie wiem czemu:) hehe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty