JOKO i moje ulubione błyszczyki ;)

Cześć dziewczyny!
Ostatnio jestem taka zalatana, że na serio nie mam pojęcia jak nadrabiać zaległości na blogu :D ale będę się starać:) Dzisiaj kilka słów o moich ulubionych błyszczykach od JOKO Cosmetics:)
Kiedyś już na moim blogu recenzowałam błyszczyki Joko Marrakech Dream - tam był mój najukochańszy błyszczyk w kolorze J94 - ideał!

JOKO błyszczyki Wet Lips:
pojemność: 4,5 ml
cena: ok 17 zł
Nawilżające błyszczyki występujące w 6 kolorach. Zawierają witaminy A, C, E, eko olejek z wiesiołka, olej winogronowy. Mocno nawilżają, regenerują i odżywiają nasze usta.
 Wszystkie błyszczyki JOKO są zawsze w takich samych opakowaniach, przyjemnie wyglądają, a do tego mają bardzo wygodny w użyciu aplikator, ale to zobaczycie na zdjęciach poniżej :)
 Seria Wet Lips to błyszczyki w cukierkowych kolorach, ale wszystkie prezentują się niezwykle naturalnie na naszych ustach :) Mimo, że kolorów tylko 6 to można je podzielić na 3 różne wykończenia.
 Kolory J100(jasna brzoskwinia/nude) i J101(brzoskwiniowo-koralowy, jasny, bardzo naturalny) to kolory dość kryjące, to wykończenie zdecydowanie najbardziej lubię bo po prostu widać efekt! Ich minusem jest to, że niestety osadzają się w załamaniach ust, więc na spierzchniętych wyglądają kiepsko.
Poniżej możecie zobaczyć metamorfozę, to jak usta zmieniły kolor z błyszczykiem Joko (przypominam, ze z tej metamorfozy można zobaczyć filmik z tym makijażem krok po kroku-> KLIK).
J101
J100
 Kolory J102(koralowy róż) i J103(słodki róż) to kolory o średnim kryciu, ale za to z lekko perłowym wykończeniem. Jest to bardzo subtelna perła, więc nie trzeba się obawiać, że usta się będą aż nadto błyszczały.
W kolorach J104(zgaszony róż) i J105(oranż) pokładałam największe nadzieje bo to kolory, które lubię nosić na sobie - niestety są półtransparentne, nabłyszczają usta, lekko zmieniają ich odcień, ale są półprzeźroczyste więc niestety koloru porządnego się osiągnąć nie da :( a szkoda.
J104
 Błyszczyki fajnie nawilżają usta, nabłyszczają je nadając im ładne, subtelne kolory. Wszystkie przyjemnie pachną. Jak na błyszczyki to całkiem długo się utrzymują, są bardzo wydajne. Nie kleją się na ustach. Ja baaaardzo lubię błyszczyki JOKO! I kilka moich klientek również:D

JOKO błyszczyk Double Therapy:
pojemność: 4,5 ml
cena: ok 17 zł
Błyszczyki te zawierają kolagen, masło aloesowe, witaminy E i F. Nawilżają usta, działają przeciwrodnikowo, odżywiająco, regenerująco. Optycznie powiększają usta.
 Błyszczyk ten występuje w 6 kolorach, ja dostałam J91 - jasny, beżowo-brzoskwiniowy kolor mieniący się na złoto :) Zawiera w sobie bardzo dużo świetlistych, maleńkich drobinek. Krycie średnie.
 Kolor wygląda świetnie w opakowaniu i na ustach :) Natomiast jako, że to kolor jasny, ciężko mi go było na ustach jakoś ładnie uchwycić... Błyszczyk nadaje ustom delikatny kolor, natomiast bardzo duży połysk, usta pięknie migoczą ;)
J91
 Błyszczyk bardzo dobrze nawilża, nie klei się, przyjemnie pachnie. Rzeczywiście powiększa optycznie usta - nie tylko ze względu na jasny i świetlisty kolor, błyszczyk daje efekt mrowienia/chłodzenia, więc na pewno zawiera w sobie jakiś składnik, dzięki któremu nasze usta minimalnie nabrzmiewają. Ja lubię to uczucie chłodzenia na ustach ;)
Trwałość jak zwykle przyzwoita.


Jeszcze żaden błyszczyk JOKO mnie nie zawiódł:) Wszystkie mają fajne opakowania, przyjemne zapachy, ładne kolory i dają fajne efekty na ustach! Na prawdę polecam:)




Komentarze

  1. Świetny makijaż;) Błyszczyki też są ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej podoba mi sie J101 :-) Jeszcze ich nie uzywalam, ale wszystko przede mna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki, wiele ładnych odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te błyszczyki!:)) Najbardziej lubię te w kolorach nude:))

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten drugi od lewej na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna metamorfoza :)
    A z błyszczyków najbardziej podobają mi się odcienie 100 i 101.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne, słodkie kolorki :) J100 wygląda pięknie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty